Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har utført neseplastikk i Norge som kan fortelle meg litt om hvordan inngrepet var og prisen? Legg gjerne ut før og etter bilde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke ha sånn nese som Trump-damene??

Anonymkode: 56739...0d7

Skrevet

Ikke hør på folk. Det er ingen skam i å operere seg. Om noen er fornøyde med hvordan de ser ut, så bra for dem! Det trenger ikke bety at alle andre skal ta til takke med det de har. Jeg angrer som ei bikkje på at jeg ikke tok operasjon når jeg var 18-19 år før jeg ble kjent med alle de jeg er med nå, og før jeg hadde andre ting å bruke pengene mine på. Jeg pleide å fantasere om å slå inn ansiktet med en hammer for å få oppkontruert en ny nese, og jeg har fortsatt dager jeg knapt orker se meg selv i speilet. Vinner jeg i lotto er det rett inn å høvle ned nesa. 

Mange bloggere skriver ærlig om sine erfaringer. Neseoperasjon er smertefult i starten. 

http://annlipinska.blogg.no/1531650699_alt_om_neseoperasjonen.html

Anonymkode: 2d35e...544

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hatt neseoperasjon i Bærum, hos Volvat medisinsk privat senter. Og må si ærlig, jeg angrer. 

Det ble ikke akkurat som de lovet meg. Og ikke som jeg forventet for de pengene jeg betalte. 

Jeg forventet heller ikke «mirakel» men litt endring måtte det da være. Men det ble nesten ingen forandring. De har gjort det så  lite med nese.. og tillegg har jeg begynt å puste veldig dårlig med nese, at jeg bruker nesespray hver natt i tre år. 

Anonymkode: 20706...d21

Skrevet

Jeg anbefaler ingen å ta neseoperasjon i Norge!

neseplastikk er så dårlig her

Skrevet

Har opperert men av helsemessig årsak. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hør på folk. Det er ingen skam i å operere seg. Om noen er fornøyde med hvordan de ser ut, så bra for dem! Det trenger ikke bety at alle andre skal ta til takke med det de har. Jeg angrer som ei bikkje på at jeg ikke tok operasjon når jeg var 18-19 år før jeg ble kjent med alle de jeg er med nå, og før jeg hadde andre ting å bruke pengene mine på. Jeg pleide å fantasere om å slå inn ansiktet med en hammer for å få oppkontruert en ny nese, og jeg har fortsatt dager jeg knapt orker se meg selv i speilet. Vinner jeg i lotto er det rett inn å høvle ned nesa. 

Mange bloggere skriver ærlig om sine erfaringer. Neseoperasjon er smertefult i starten. 

http://annlipinska.blogg.no/1531650699_alt_om_neseoperasjonen.html

Anonymkode: 2d35e...544

Ja, det er sant at det er veldig smertefullt etter operasjon. Jeg gråt og angrer så mye etter operasjon. Ikke fordi jeg ikke var fornøyd, men det var hevelser i hele ansiktet, kunne ikke puste med neste i tre dager (og jeg er en av de som ikke klarer å sove hvis  nesa er tett) kastet opp første dagen, (på grunn av narkose) var svimmel og svak. 

Tillegg var det to svære lange tamponger inne i meste i 4 dager. 

Uuughh... det var mye styr

Skrevet

Jeg reiser til utlandet om to uker for neseoperasjon, 7.000kr 👌🏼 

Mange som har hatt operasjon der (som jeg kjenner) og er super fornøyde

Skrevet

Min kusine tok neseoperasjon, nesa ble ok den, men hun har mistet all luktesans.

Anonymkode: 09125...86d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i utlandet skal du gjøre det a? 7000kr?!!  Det var jo super billig!😨

Skrevet

Har ikke noe i mot at folk operer om de er misfornøyd, men vet om to som har fikset på nesa, og begge to høres ut som om de er kronisk tett i nesa. Altså, de får sånn rar pustelyd gjennom nesa. Det er nesten så jeg selv trekker pusten ekstra når jeg hører dem snakke og puste🙉Jeg hadde i hvert fall tenkt meg veldig godt om før jeg hadde gjort noe sånt!

Anonymkode: f6596...f85

Skrevet

Tok neseoperasjon på Plastikkirugisk Institutt i Bergen. Er sånn passe fornøyd. Ingen smerter etterpå.

Anonymkode: b1011...8b2

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe i mot at folk operer om de er misfornøyd, men vet om to som har fikset på nesa, og begge to høres ut som om de er kronisk tett i nesa. Altså, de får sånn rar pustelyd gjennom nesa. Det er nesten så jeg selv trekker pusten ekstra når jeg hører dem snakke og puste🙉Jeg hadde i hvert fall tenkt meg veldig godt om før jeg hadde gjort noe sånt!

Anonymkode: f6596...f85

Takk for tips😀

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok neseoperasjon på Plastikkirugisk Institutt i Bergen. Er sånn passe fornøyd. Ingen smerter etterpå.

Og du puster helt fint osv?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du før og etter bilde..?🧐

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi får håpe du ikke drar med deg noen multiresistente bakterier med hjem, da.

Anonymkode: 56739...0d7

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Papirfly, mod.

Skrevet

TS: er du helt bestemt på en operasjon eller kunne du for eks. nøyd deg med fillers i nesa?

Skrevet
3 timer siden, Skilpadden skrev:

TS: er du helt bestemt på en operasjon eller kunne du for eks. nøyd deg med fillers i nesa?

Dette er noe jeg er bestemt på og tenkt på i over 10 år snart.

Skrevet
8 minutter siden, Mil0500 skrev:

Dette er noe jeg er bestemt på og tenkt på i over 10 år snart.

Du burde prøve filler før du operer!

Anonymkode: 64723...aa1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...