AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 Er ei dame med to tenåringer og mann som sjølvsagt kosar oss i førjulstida,heldigvis har vi tid til kvarandre også resten av året😀 Noko eg syns er trist er at folk er så opptekne og stressar rundt spesielt med shopping....har tre veninner som eg ser mindre og mindre til. Føler nokre blir tatt av julestresset i ei tid då vi egentlig skulla besøkt kvarandre og smakt på alle julekakene som ein har stressa for å bake. Eg er snart 50 og har hoppa av denne karusellen,både i førjulstida og resten av året. Det er trist når ei veninne sender ein sms om kva vi ynskjer til ungane til jul....kunne tenkt meg å svare at det vi ynskjer er at vi kan besøke kvarandre,senke skuldrane og tenke: er det så om og gjere?? Kva strebar folk etter? Bruk tida på dei du er glad i....brått kan det vere for seint. Vi må ta vare på kvarandre. Anonymkode: 52f8d...b45
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Men ungene dine vil kanskje gjerne ha julepresanger da. De har jo ikke rukket å bli 50 ennå. Venninna di må jo nesten få lov til å spørre? Jeg skjønner ellers hva du mener. Jula blir fort for mye fokus på materialisme. Men synes kanskje ikke eksemplet ditt var så godt. Som snart 50-åring tror jeg også du vet at man (nesten) ikke kan forandre andre. Bare seg selv. Ikke bli moraliserende overfor vennene dine. Men lev livet slik du vil det. Anonymkode: ee44e...35a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3 Skrevet 23. november 2018 Ts her....joda veit at ein ikkje kan endre dei. Men kjenner eg kan bli irritert når dei stressar rundt og seier : vi skulle jo møttes snart...alle har like mykje tid,og ein velger korleis ein vil bruke den. Eg opplever også desse veninnene fortelle om kranglar dei har fordi mannen ikkje vil vaske ned osb. Ville berre lufte desse tankane...og kanskje kjenner eg på litt ensomhet? Eg har det godt med mine....men skulle ønske andre kunne tatt seg tid til et lite besøk, en tur,en kaffi.... Anonymkode: 52f8d...b45
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 Mm, ja, ser den. Folk stikker ikke innom lenger. Vi er vel ikke så flinke til det selv heller, egentlig.. Holder seg med sitt og vårt liksom. Ikke bra. Hvor var det vi spora av? Inviter dem i romjula - eller til nyttår? Anonymkode: ee44e...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå