AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #21 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, Ralu skrev: Jeg glemte å skrive totalt. Jeg bruker ikke 5 min på å få håret ordentlig vått, men TOTALT på hårvask 🤣 Det var bedre. Anonymkode: 7673f...22d 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #22 Skrevet 24. november 2018 Jeg har langt hår og bruker fem minutter på å vaske og skylle det. At det skal ta lengre tid fordi en har langt hår må bygge på en misforståelse. Man vasker da ikke ett og ett hårstrå heller. Et triks er å ha litt vann i shampoflaska og gjøre shampoen mere flytende og enklere å massere inn i hår, for da er det lettere å fordele. Anonymkode: dd4e0...cf5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #23 Skrevet 24. november 2018 Jeg vasker bare halve håret om gangen, så for meg tar det litt tid, men når jeg vasker hele 1 gang i uka er det over på maks 15 min, inkl shampo, balsam, hårkur. Anonymkode: 1bb9e...56f
Gjest Blondie65 Skrevet 24. november 2018 #24 Skrevet 24. november 2018 Jeg bruker en del styling produkter og av den grunn vasker jeg håret to ganger med to forskjellige shampoer pluss balsam til slutt. Den andre runden med shampo er med blåshampo for å ta vare på hårfargen. Jeg merker faktisk stor forskjell på håret etter en og to shamponeringer. Jeg vasker kroppen mens balsam får sin virketid. Det er ikke min påstand at alle må gjøre som meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå