Gå til innhold

Frankrike : Frikjent for voldtekt fordi han kommer fra muslimsk kultur.

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 hours ago, Ramble said:

Jeg sier at å ta inn så mange vil medføre til dette, ikke alle

Kan du forklare en gang til? Jeg forstår ikke hva du mener. Du skriver at Arbeiderpartiet vil ta inn 10 000 av disse i året? Hva er "av disse"? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Brutex skrev:

Kan du forklare en gang til? Jeg forstår ikke hva du mener. Du skriver at Arbeiderpartiet vil ta inn 10 000 av disse i året? Hva er "av disse"? 

Innlegg blir slettet, eller man blir utestengt, om man bruker for spesifikke betegnelser. Derfor må man bruke "av disse" her på KG, men om du ikke har levd under en stein de siste 20 årene (eller i Sverige), så skjønner du nok hvem det siktes til.

• Liker 4
Skrevet

Som man reder, så ligger man. Jeg gråter tørre tårer for alle som som på død og liv skal pleie omgang med risikogrupper. 

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, Bag skrev:

Mener du det er innvandringen som er problemet i denne saken her? Er det ikke heller gjerningsmannen og/eller dommeren som er problemet?

Kulturen disse kommer fra spiller en stor rolle. Deres syn på kvinner, og særlig vestlige kvinner, senker terskelen for voldtekt og overgrep. I mange tilfeller mener hverken gjerningspersonene selv eller miljøet de kommer fra at de i det hele tatt har gjort noe galt. For det er per definisjon ikke mulig å voldta en hore. Å straffeforfølge muslimer for dette er rasisme. Og de beskyttes og hylles som martyrer i miljøet de kommer fra.

Dette er trukket frem som hovedrgrunnen til alle grroming-sakene i England fikk vokse og leve så lenge.

Det må bli slutt på å lukke øynene for de systemiske faktorene bak alle overgrepene blant mu****er.

Akkurat som lønnsforskjellen mellom menn og kvinner er systemiske problemer, ikke individuelle. Selv om mange fortsatt nekter å tro p ådet og bortforklarer det med at kvinner individuelt må bli bedre på å fohandle lønn.

• Liker 6
Skrevet
14 hours ago, Tuxy said:

Hva tenker dere om muligheten for at saken er en politisk setup? Et forsøk på å demonisere muslimer og gjøre dem til hakkekyllinger siden dette er en mann som opplagt burde vært dømt, men får fripass siden han er muslim og ikke "vet" bedre. God gammeldags splitt og hersk altså.

Tror du det? Jeg tror ikke det. 

Skrevet
10 hours ago, Bag said:

Mener du det er innvandringen som er problemet i denne saken her? Er det ikke heller gjerningsmannen og/eller dommeren som er problemet?

Problemet er gjerningsmannens kultur, som er den samme kulturen som alle som kommer fra det samme området har. Når det kommer få nok til at man klarer å vende dem av med de verste delene av den kan det være overkommelig, men det går ikke når det kommer mange nok til at de kan danne sine egne enklaver der kulturen blir beholdt. Det har vist seg i land etter land, nå seinest vårt naboland Sverige.

• Liker 5
Skrevet
On 11/23/2018 at 3:47 PM, julia83 said:

Normalt ville han ha blitt dømt for voldtekt, men retten mente fordi tiltalte har en bakgrunn fra et strengt muslimsk land så kan han hatt problemer med grensetting og å forstå forskjellen på å kysse og seksuelle handlinger. Derimot har han blitt dømt for overfall.

Jeg trodde streng muslimsk kultur var at man måtte være gift for å ha sex. 

Skrevet (endret)

Vi vet godt hvilket kvinnesyn Islam har, når det står ting som kvinner er kun halvparten verdt så mye som menn og at mannen er i sin fulle rett å slå kona si dersom hun ikke oppfører seg. 

Alle som har lest det nye testamentet er fullstendig klar over det. Dette kan da umulig komme som en overraskelse.

Endret av hocane
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, hocane said:

Vi vet godt hvilket kvinnesyn Islam har, når det står ting som kvinner er kun halvparten verdt så mye som menn og at mannen er i sin fulle rett å slå kona si dersom hun ikke oppfører seg. 

Alle som har lest det nye testamentet er fullstendig klar over det. Dette kan da umulig komme som en overraskelse.

Mener du det nye testamentet i bibelen? Hva har det nye testamentet med dette å gjøre?

Skrevet
7 minutter siden, Bag skrev:

Mener du det nye testamentet i bibelen? Hva har det nye testamentet med dette å gjøre?

Ikke spill dum, jeg mener det nye testamentet i koranen. Finnes nemlige 2 forskjellige versjoner der også

Gjest HankySpanky
Skrevet
2 hours ago, SVK said:

Det gjelder ikke vantro (vestlige og andre ikke-muslimske) kvinner.

De er horer som kan og blir brukt.

Men for all del, stem på Janosh, Moxnes eller Lysbakken på bakgrunn av argumenter rund miljø og medmenneskelighet, samt at de er «kjekk».

- Så vil vi se (mer av) dette her til lands også, det er allerede flere tilfeller av brutale gjengvoldtekter mot mindreårige, historier som kommer som mindre artikler i MSM.

Skrevet
On 11/25/2018 at 12:26 PM, hocane said:

Ikke spill dum, jeg mener det nye testamentet i koranen. Finnes nemlige 2 forskjellige versjoner der også

Bruk de rette ordene koranen og hadithene. Unngår misforståelser. Det gamle og nye testamentet er kun brukt om Bibelen.

Både koranen og hadithene har samme vekt i islam, i motsetning til kristendommen. I kristendommen har man gått bort fra alle lovene og reglene som står i GT. Vel, kristne holdt lenge på forbudet mot homofili. Kristendommen har sluttet å kreve dødstraff for homofili, nå kan det til og med være homofile prester.

Koranen og hadithene omtales som usul-al fiqh, lovens røtter, og danner basis for all islamsk rettsvitenskap.

Bibelen er adskilt fra vesteuropeiske lover. Takk og pris for det. Det er det samme kvinnehatet og synet på at de alene er Guds ord i alle de tre Abrahamske religionene. Men to av de har utviklet seg videre.

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, ops2 skrev:

Bibelen er adskilt fra vesteuropeiske lover. Takk og pris for det. Det er det samme kvinnehatet og synet på at de alene er Guds ord i alle de tre Abrahamske religionene. Men to av de har utviklet seg videre.

Vesten har en fødselsrate under erstatningsnivå og når alt kommer til alt er det et tallspill. 

Kulturen som har flest barn vil dominere samfunnet. Det er så enkelt som det.

Skrevet
53 minutter siden, hocane said:

Vesten har en fødselsrate under erstatningsnivå og når alt kommer til alt er det et tallspill. 

Kulturen som har flest barn vil dominere samfunnet. Det er så enkelt som det.

Jeg vet det, men jeg liker det ikke.

Skrevet

Kjenner Vikingblodet pumper folkens!

Skrevet

Disse oppfatningene forsvinner ikke når en 15, 17 eller 24- åring krysser grensen til et land hvor jenter blir lært på skolen at "nei er et nei".

https://www.elle.com/uk/life-and-culture/a20060854/welcome-to-puntland-where-men-dont-consider-rape-a-crime/

Welcome to Somalia, the place where rape is commonplace and many don’t even consider it a crime at all. Here, almost every woman has a #metoo story, but little means of fighting for justice. Here, violence against women makes up 30 per cent of reported crimes in Somalia, according to the United Nations.

But the real number is likely so much higher.

Jeg er forutinntatt. Jeg innrømmer det. Jeg vil aldri slutte å være forutinntatt.

• Liker 2
Skrevet
På 25.11.2018 den 10.16, SVK skrev:

Her er det unntak for "horer" fra andre religioner og kulturer. 

Skrevet

I Islam kan mannen gifte seg og skille seg på få timer. Husker ikke hva det heter. Men det åpner for at mannen kan ha sex med andre, når han er borte fra kona/konene på reise og vil ha seg med noen. Da sier han noen magiske ord og vipps så er det innenfor å benytte seg av prostituerte. 

Ellers så er det ikke bare at kvinnen må dekke seg til. En muslim fortalte meg at kvinner alltid bør ha følge av en mann når hun beveger seg utenfor hjemmet. En kvinne som går alene har ingen selvrespekt og han anså slike som at de bød seg fram for menn. 

Så et program på tv der en ung dame gikk alene gjennom Oslos gater på kvelden. Det var mørkt, men ikke spesielt seint. Ikke var hun utfordrende kledd. Synes å huske at hun hadde på seg en vanlig blå tskjorte eller genser. Uansett - hun fikk så mange tilrop og henvendelser fra menn. Stort sett på engelsk og mennene var mørkhudete, ikke norske. En av dem fulgte etter henne en god stund også. 

De er ikke interessert i å følge våre lover og regler. De tar med seg sin kultur og holder seg til den. Generasjon etter generasjon.

Skrevet (endret)
14 timer siden, Kajsa07 skrev:

De er ikke interessert i å følge våre lover og regler. De tar med seg sin kultur og holder seg til den. Generasjon etter generasjon.

Og siden nordmenn har en fødselsrate langt under erstatningsnivå er det ingenting vi kan gjøre.

Muslimsk populasjon i vesten vil bare øke, mens den vestlige populasjonen vil bli mindre.

Endret av hocane
Skrevet

Nå er det vel ikke rimelig at man legger skylden på muslimer fordi dommere tar dårlig avgjørelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...