Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nissen
Skrevet

Hei!

Lurte på om noen har noen har erfaring med neon gode fuktighetskremer med farge?! Jeg synes ofte foundation ser litt unaturlig ut- selv om jeg blander den ut med fuktighetskrem. Da blir den bare vanskelig å legge jevnt...

Jeg har blandingshud. Må ikke ha noe som tetter porene. Gjerne noe med solfaktor. Helst ikke noe med alkohol og parfyme og slikt...

Noen som har anbefalinger om kremer og hva koster de?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har iallefall veldig dårlige erfaringer med Chanel. Vanskelig å legge jevnt, og dårlig fargeutvalg. Men har hørt at mange her inne skryter av Clinique.

Gjest nissen
Skrevet

Ja,har også hørt mye bra om en eller annen dagkrem fra Clinique. Har ikke den solfaktor også??

Gjest gjest1
Skrevet
Ja,har også hørt mye bra om en eller annen dagkrem fra Clinique. Har ikke den solfaktor også??

Ja, 15 :) Elsker denne kremen, brukes omtrent hver dag. Den heter City block sheer tint.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dermalogica Sheer Tint Moisture SPF 15 er suveren! Anbefales på det varmeste.

Gjest gjest1
Skrevet
Dermalogica Sheer Tint Moisture SPF 15 er suveren! Anbefales på det varmeste.

Ikke for de som har antydning til fet hud i hvert fall! Fikk heldigvis en prøve på denne, så ut som om jeg hadde smurt meg med smør etter noen timer. Fargen var også litt skitten-brun synes jeg. Brrr... (Og jeg er veldig fan av Dermalogica..)

Viktig å prøve kremene før man kjøper de :)

Hvis du er på parfymeri, så prøv den fra Shiseido også.

Gjest nissen
Skrevet

Okay,takk skal dere ha. da skjekker jeg ut den fra Clinique og den fra Shiseido(hvor mye koster den?)...Tror nok ikke jeg satser på dermalogica iallfall...Antydninger til smør i panna er ikke særlig tekkerlig akkurat! :ler:

har den fra Shiseido også solbeskyttelse? Syns det er så greit for da slipper jeg tenke på solbeskyttelse i tillegg- uten om akkurat på heiteste sommeren...

Passer den fra Shisedo til min hud tror du?

Stikker en tur innom parfymeriet i morgen,jeg! :-)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Ja, 15 :) Elsker denne kremen, brukes omtrent hver dag. Den heter City block sheer tint.

Hvordan er konsistensen og fargeutvalget på denne?

Gjest gjest1
Skrevet

Konsistensen minner om fuktighetskrem, og så vidt jeg vet så er det bare to farger. Light/Medium og Medium/Dark. Jeg har førstnevte. Tror den skal passe de fleste, siden den er så lite dekkende. Jeg er helt frelst, kunne aldri tenke meg å gå tilbake til foundation igjen.

Tror Shiseido har solfaktor 15 den også. Men om sommeren er det lurt å bruke solfaktor i tillegg, i hvert fall hvis man ikke bruker dagkrem på hele ansiktet, eller i tilstrekkelig tykt lag.

Husker ikke prisene på hverken Clinique eller Shiseido. Men de finnes sikkert på strawberrynet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...