Gå til innhold

julegavetips til barnas far

Engel

Anbefalte innlegg

Trenger tips til hva barna kan gi i gave til faren i år (skilt), gjerne noe de kan lage selv evt.. Barna er i barneskolealder (8+). Har kjøpt en nøkkelring med "Best dad" og navnene til ungene på til en hundrelapp, men trenger noe mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.11.2018 den 14.45, Engel skrev:

Trenger tips til hva barna kan gi i gave til faren i år (skilt), gjerne noe de kan lage selv evt.. Barna er i barneskolealder (8+). Har kjøpt en nøkkelring med "Best dad" og navnene til ungene på til en hundrelapp, men trenger noe mer.

Hva liker han? Bøker? Konfekt? Ullsokker? En genser, skjerf eller hansker?

Anonymkode: e91b5...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du kjøpe noe? Jeg gir han ingenting, og noe «best dad» blir klisje- og det er han(min)heller ikke 😏 kan ikke ungene lage noe selv? 

Anonymkode: 8252a...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎11‎.‎2018 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du kjøpe noe? Jeg gir han ingenting, og noe «best dad» blir klisje- og det er han(min)heller ikke 😏 kan ikke ungene lage noe selv? 

Anonymkode: 8252a...af5

JEG gir han ingenting, det er gave fra ungene. Og for ungene er han en god far, selv om jeg ikke alltid er enig selv. Det er viktig for meg at ungene skal få gi en skikkelig gave til faren sin, lære gleden av å gi til andre. Det er utgangspunktet. Mine følelser for faren deres skal da virkelig ikke gå ut over ungene! Snart kan de bare få penger og ordne gave selv, men foreløpig trenger de litt hjelp. Og jeg var jo ute etter ting de evt kunne lage selv.... Hva som blir lagd på skolen varierer stort her, men de gir selvfølgelig også sånt i gave. Men det skal jo også fordeles på to foreldre, og det er ikke alltid de lager mer enn en ting.

Ellers så er han typen til både å bake med barna selv, i tillegg til at han er samboer. Og barna har stesøsken så det er ikke så lett å gi gaver som utelukker andre i familien. Eller jeg ønsker ikke å gi det i alle fall da det lett kan mistolkes som uvilje mot de andre.

Barna var allerede spurt før jeg la ut spørsmål her, uten at de kom på noe som helst, men hadde ny brainstorming med ungene i helga, og da kom mellomste plutselig på noe han hadde sett i en butikk som han hadde tenkt kunne passe til pappa. Et lite googlesøk og vips var gave bestilt. Og ungene er nå veldig fornøyde med det de skal gi til faren, og det var akkurat det jeg var ute etter. Ikke ble det dyrt heller, 300 kr totalt for hele gaven.

Men takk for tipsene som kom her! Kan tenke meg at flere sliter med dette også.

Endret av Engel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...