momocho Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 Hei Jeg skal skrive særoppgave om en problemstilling som jeg finner i boken Jonas. Jeg klarer ikke å finne noe problemstilling i boken, derfor lurer på om noen kan hjelpe meg med dette. Det haster 😉
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 1 minutt siden, momocho skrev: Hei Jeg skal skrive særoppgave om en problemstilling som jeg finner i boken Jonas. Jeg klarer ikke å finne noe problemstilling i boken, derfor lurer på om noen kan hjelpe meg med dette. Det haster 😉 Tjaa... Har den pedagogiske kompetanse i norsk skole egentlig forbedret seg?
momocho Skrevet 23. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Tjaa... Har den pedagogiske kompetanse i norsk skole egentlig forbedret seg? Det er bra... Jeg hadde tenkt på en som er Hvordan kan maktmisbruk mot svakegrupper føre til? og da tekte jeg å skrive om hvordan folk i samfunnet påvirket livet til Jonas.... blir litt usikker om den er bra?
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 3 timer siden, momocho skrev: Det er bra... Jeg hadde tenkt på en som er Hvordan kan maktmisbruk mot svakegrupper føre til? og da tekte jeg å skrive om hvordan folk i samfunnet påvirket livet til Jonas.... blir litt usikker om den er bra? Den er likere enn mitt forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå