Gå til innhold

Kjøpe vintersko ett år i forkant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør jeg? På salg?

Barna mine bruker str 33 og 29 nå. Forsøke å bestille i 2 str større? Noen som har gjort dette før?

Takk!

Anonymkode: de43f...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Ville heller ventet og kjøpt yttertøy og ull i forkant. 

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Her er det jo sjanse for bomkjøp du ikke får byttet. Ville heller kjøpt klær på salg 

Anonymkode: 8c13e...0d1

Skrevet
2 minutter siden, hobbykokken skrev:

Tja. Ville heller ventet og kjøpt yttertøy og ull i forkant. 

Ja, det er jo lurt det og egentlig.. På januarsalg feks 😊

Anonymkode: de43f...515

Skrevet

Jeg ville ventet. 

Her vokser de i «rykk og napp» og sko skal først og fremst sitte godt! Klær kan alltids være en halv størrelse for store uten at det har mye å si på komforten. 

Anonymkode: 0eef2...9c4

• Liker 3
Skrevet

Min vokser veldig ujevnt, vi måtte hoppe opp 2 skostørrelser nå fra sommer til vinter.

Anonymkode: c2635...43f

Skrevet

Ville jeg ikke gjort nei. Helt umulig å si hvilke str de er på neste vinter. Min eldste feks. brukte str 28 forrige vintersesong, nå måtte vi opp i str. 32. 

Anonymkode: 745c9...e41

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ventet. Min erfaring er at de vokser i rykk og napp. Jeg synes det er tryggere å kjøpe klær i forkant.

Skrevet

Men du kan «trøste» deg med at sko osv finner du på tilbud hele året 😊

Anonymkode: c2635...43f

• Liker 1
Skrevet

Får du de veldig billig så ja. Ikke ta av lappene, så kan du selge de til HBO på Facebook om de ikke passer neste år 😊er det ett bra merke får du nok tilbake detil du betalte for de, eller mer... 

Anonymkode: 2da13...88e

• Liker 2
Skrevet

jeg har gjort det i alle år har funket veldig bra. har gått to str opp. det er først nå i år når hun er 9 jeg ha bommet. vokser ikke like fort lenger. så nå går jeg bare en Str opp. passer det ikke kan jeg selge det på nett. ikke no problem. har kjøpt joggesko også et år i forkant men da har det vært litt mer varierende om de har passet. de passer uansett etterhvert for de vil jo være for store. da har jeg kjøpt et par i neste størrelse og et par to størrelser over. hun går de ut fort uansett og vokser i foten gjerne i sommerferien.  så da har vi nye ubrukte sko når vi skal på ferie. du kjenner jo dine barn og finner fort ut om det fungerer eller ikke. jeg handler alt av klær og utstyr et år i forkant. 

Anonymkode: cc970...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...