Gå til innhold

Barnehagebursdag med skilte foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnebursdagen skal feires hos moren til barnet, han er 6 år. Hvem må hjelpe til, ny kjæreste på morens side eller faren til barnet?

Foreldrene ble skilt for 1år pg 7 mnd siden. 

Begge har kjæreste på hver sin side. 

Hvordan gjør dere det? Takk😊

Anonymkode: e7773...ff8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel greiest om begge foreldrene er tilstede og hjelper til hvis kommunikasjonen dem imellom er god nok til det. 

Anonymkode: 77107...f02

• Liker 1
Skrevet

Hvis samarbeidet er bra kan vel alle delta? 

• Liker 3
Skrevet

one big happy family der alle er involvert men mor og far har "hovedrollene" tenker jeg er det beste - altså mor og far er enig om de sstore linjene men nye partnere på begge sider inkluderes

Skrevet

jeg tenker mor og far samarbeider sammen. Er det et problem at far kommer hjem til mor bør man kanskje se på alternative løsninger og feire bursdagen et nøytralt sted? Her leier vi Bhg for 200kr, eller kirkestuen eller lionshuset. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnebursdagen skal feires hos moren til barnet, han er 6 år. Hvem må hjelpe til, ny kjæreste på morens side eller faren til barnet?

Foreldrene ble skilt for 1år pg 7 mnd siden. 

Begge har kjæreste på hver sin side. 

Hvordan gjør dere det? Takk😊

Anonymkode: e7773...ff8

Hos oss er det den som uka havner på, som har ansvaret for "barnebursdagen". Nå ungdom. 

Så da har jeg som kjæreste, hjulpet til når det er vår uke. 

Skrevet

Her hjelper alle til. I år så var jeg gravid og i dårlig form mens min samboer var bortreist, så da ordnet far og ny kjæreste det meste mens jeg var der og hjalp til med det jeg kunne. 

Anonymkode: 0d6c1...a76

Skrevet

Mor og far samarbeider, nye partnere er med om de ønsker det. Her endte det som regel i at jeg og eksens eks arrangerte bursdag for deres felles barn. Så koselig å ha et så godt samarbeid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...