Gjest Lilleulv Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Var ei som sa til meg en gang at alt hun hadde av klokker og beltespenner farga av på huden når hun var deprimert. Hadde aldri hørt om det, og synes det virka rart. Men nå har det skjedd noe ganske traumatisk i livet mitt (veldig mye på en gang), og i går la jeg meg med smerter i magen og brystet. Plutselig så jeg at jeg hadde en stor grønn flekk på huden etter bh-spenna som er i metall :o Hva skjer? Noen som vet noe om dette?
Gjest Litjmæ Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 :o Har ikke hørt om noe sånt, men hva er det som har skjedd nå da vennen? Send gjerne en PM hvis du vil... :trøste:
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Ikke se etter korrelasjoner der de ikke finnes... Visse typer metall vil alltid farge av, uansett hvordan psyken er. Jeg gjetter kobber, siden du ble grønn.
Gjest Lilleulv Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Ikke se etter korrelasjoner der de ikke finnes... Visse typer metall vil alltid farge av, uansett hvordan psyken er. Jeg gjetter kobber, siden du ble grønn. Men jeg har brukt denne bh'en i evigheter, og den har aldri farga av før :o og har dessuten i dag blitt grønn av klokka mi...
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Nikkel-allergi? Svettet mye? Ny fuktighetskrem? Det er nok en logisk forklaring på det.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Det kan jo også hende at man svetter ut mer salter og kanskje er svett over ne lengre tid enn normalt, slik at korrosjonshastigheten øker---> du blir grønn. Ikke overnaturlig:)
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Jeg har en form for depresjon men har ikke blitt grønn til
Gjest Lilleulv Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 ok da da er det kanskje det. godt å høre. hehe
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #10 Skrevet 29. mars 2005 Blir ikke mer grønn når jeg er deprimert enn ellers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå