AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #1 Del Skrevet 23. november 2018 Jeg går alltid i skjørt eller kjole, men nå begynner det å bli veldig kaldt i de vanlige strømpebuksene mine. Hvordan pleier dere å unngå å fryse på vinteren? Vurdert tights, men ser for meg at det blir rart når jeg tar av skoa. Anonymkode: 0b187...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. november 2018 #2 Del Skrevet 23. november 2018 Jeg har noen tykke og gode strømpebukser fra Falke som jeg bruker til skjørt og kjoler på denne årstiden. Gode og varme. Til ekstra kalde dager så har jeg noen lange strømper som går til langt oppå låret som jeg bruker utenpå strømpebuksa. https://marinka.no/produkt/falke-softmerino-tykk-strompebukse-svart/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. november 2018 #3 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) Dette har vi snakket om for bare kort stund siden. Ikke tenk på at ts bare ber om en farge. Endret 23. november 2018 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 23. november 2018 #4 Del Skrevet 23. november 2018 Jeg bruker de vanlige fra Pierre Robert, og på ekstra kalde dager bruker jeg tynne ullstrømpebukser (selges flere steder, bl. a på Cubus). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #5 Del Skrevet 23. november 2018 På HM har de noen som er foret med flecce inni. Anonymkode: 88c04...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 23. november 2018 #6 Del Skrevet 23. november 2018 Enten ullstrømpebukser også ullstrømper utenpå til og fra jobb eller fleeceforet strømpebukse om jeg ønsker en med glatt overflate. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 25. november 2018 #7 Del Skrevet 25. november 2018 Ullstrømpebukser med lange strømper over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #8 Del Skrevet 25. november 2018 På 23.11.2018 den 9.39, skruf skrev: Jeg har noen tykke og gode strømpebukser fra Falke som jeg bruker til skjørt og kjoler på denne årstiden. Gode og varme. Til ekstra kalde dager så har jeg noen lange strømper som går til langt oppå låret som jeg bruker utenpå strømpebuksa. https://marinka.no/produkt/falke-softmerino-tykk-strompebukse-svart/ Genial nettside! Takk for tipset😀 Anonymkode: 21b21...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #9 Del Skrevet 25. november 2018 På 23.11.2018 den 9.39, skruf skrev: Jeg har noen tykke og gode strømpebukser fra Falke som jeg bruker til skjørt og kjoler på denne årstiden. Gode og varme. Til ekstra kalde dager så har jeg noen lange strømper som går til langt oppå låret som jeg bruker utenpå strømpebuksa. https://marinka.no/produkt/falke-softmerino-tykk-strompebukse-svart/ Hvordan er disse i størrelsen? 😄 Og takk for tipset! Anonymkode: 0b187...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. november 2018 #10 Del Skrevet 25. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse i størrelsen? 😄 Og takk for tipset! Anonymkode: 0b187...40a De er normale til god i størrelsen, og de går godt opp i livet og siger ikke ned Jeg er 172 og har str M, har lange bein og strømpebuksene sitter godt over rumpa, siger ikke i skrittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #11 Del Skrevet 25. november 2018 Bruker ofte dansestrømpebukser. Den er ganske tykke, så man holder varmen. Dessuten veldig fine på.😊 Anonymkode: 0dc8b...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #12 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg går i 20 eller 40 den strømpebukser eller stayups også på vinteren, men til/fra jobb eller dit jeg ellers skal har jeg gjerne en bukse eller noen lange over-knee strømper i ull. Synes ikke det er så veldig pent med ullstrømpebukser til ellers pene antrekk. Anonymkode: b4863...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #13 Del Skrevet 25. november 2018 På 23.11.2018 den 8.21, AnonymBruker skrev: Jeg går alltid i skjørt eller kjole, men nå begynner det å bli veldig kaldt i de vanlige strømpebuksene mine. Hvordan pleier dere å unngå å fryse på vinteren? Vurdert tights, men ser for meg at det blir rart når jeg tar av skoa. Anonymkode: 0b187...40a Ullstrømpebukser fra Pierre Robert i mange varianter. Anonymkode: 0d64f...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #14 Del Skrevet 13. januar 2019 På 23.11.2018 den 9.39, skruf skrev: Jeg har noen tykke og gode strømpebukser fra Falke som jeg bruker til skjørt og kjoler på denne årstiden. Gode og varme. Til ekstra kalde dager så har jeg noen lange strømper som går til langt oppå låret som jeg bruker utenpå strømpebuksa. https://marinka.no/produkt/falke-softmerino-tykk-strompebukse-svart/ Kjøpte Falke-strømebukse etter å ha lest ditt tips her. og tusen takk, den er virkelig god! Mye bedre enn Pierre Robert! Den er faktisk helt formstøpt! Og så smooth! Jeg har bestilt enda flere og er nå på en aldri så liten ull/silke-bonanza! Anonymkode: c02c0...2e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. januar 2019 #15 Del Skrevet 13. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte Falke-strømebukse etter å ha lest ditt tips her. og tusen takk, den er virkelig god! Mye bedre enn Pierre Robert! Den er faktisk helt formstøpt! Og så smooth! Jeg har bestilt enda flere og er nå på en aldri så liten ull/silke-bonanza! Anonymkode: c02c0...2e1 Så bra tipset var til hjelp Her går det bare i Falke siden jeg oppdaget de selv, har bestilt noen på Zalando også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #16 Del Skrevet 13. januar 2019 Går ikke så ofte i kjole, men de gangene jeg gjøre det går jeg med bare ben uansett vær, det får være så kaldt det vil men hater på både strømpebukse og stayups Anonymkode: 75d9b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 13. januar 2019 #17 Del Skrevet 13. januar 2019 Jeg bruker Wolford eller Oroblu 60 eller 80 den. Fryser absolutt ikke. Har forede støvletter, med skikkelig ullfor, og lang kåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå