Gå til innhold

Skuffet over hvor lite selvsikre de "tøffe Gutta" egentlig var.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble mobbet på ungdomsskolen. Går bra i dag. Men husker en populær gutt måtte holde meg hemmelig fordi de ofte er redde for å få negativ oppmerksomhet rundt det. Men hvordan kan det ha seg at populære gutter er redde for meningen til såpass mye styggere jenter?  Jeg skjønner ikke hvorfor de egentlig var så redde for å "miste"  dem? 

Anonymkode: 749ad...de0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du jente, "rotet med" populær gutt på skolen, -han hadde "problem" med "å stå for det" ..?

Har jeg oppfattet Situasjon riktig ?

(P.S. -Vet du hvordan "Nøytralisere" effekt av Cayennepepper, -i krater av nytrekt tann..? Bare spør... )

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet

Husker det selv fra ungdomskolen hvor usikre de populære jentene egentlig var. Så fort noen ikke var enig med de og hadde argume her de ikke hadde tenkt på så sprakk fasaden. 

Han som er min svoger i dag var en av de mest populære på skolen og samme trinnet som meg. Han eier jo ikke ryggrad og er alltid enig med den han pratet sist med. 

Anonymkode: 0527c...748

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble mobbet på ungdomsskolen. Går bra i dag. Men husker en populær gutt måtte holde meg hemmelig fordi de ofte er redde for å få negativ oppmerksomhet rundt det. Men hvordan kan det ha seg at populære gutter er redde for meningen til såpass mye styggere jenter?  Jeg skjønner ikke hvorfor de egentlig var så redde for å "miste"  dem? 

Kanskje han rotet med deg fordi det var enkelt for ham å få det til?

Skrevet
54 minutter siden, O.G. skrev:

Kanskje han rotet med deg fordi det var enkelt for ham å få det til?

Nei. Vi lå ikke heller. Men hvorfor var han redd for hva de mente?  Så stygge jenter kan ikke være et tap? 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Han holdt det hemmelig fordi han ikke ville ødelegge sjansene hos andre jenter. Jeg har selv opplevd det... En jente ville at vi skulle holde det hemmelig. Nå viste det seg at hun egentlig var interessert i en annen og når hun fikk han dumpa hun meg. 

Anonymkode: 1cf1a...350

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han holdt det hemmelig fordi han ikke ville ødelegge sjansene hos andre jenter. Jeg har selv opplevd det... En jente ville at vi skulle holde det hemmelig. Nå viste det seg at hun egentlig var interessert i en annen og når hun fikk han dumpa hun meg. 

Anonymkode: 1cf1a...350

han var ikke interessert i noen av de andre. Det var bare det at det var lit flaut å bli sett sammen med meg. 
Men i ettertid har jeg tenkt at disse guttene egentlig ikke var noe tøffe, men tøfler for meninger  til jenter som egentlig så ut som lavstatus. hvordan kunne de egentlig ha status den tiden? 😛 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vi lå ikke heller. Men hvorfor var han redd for hva de mente?  Så stygge jenter kan ikke være et tap? 

Stygge jenter er nok et tap å kline med ja, det betyr jo at de ikke hadde sjanse til å få noen bedre. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

han var ikke interessert i noen av de andre. Det var bare det at det var lit flaut å bli sett sammen med meg. 
Men i ettertid har jeg tenkt at disse guttene egentlig ikke var noe tøffe, men tøfler for meninger  til jenter som egentlig så ut som lavstatus. hvordan kunne de egentlig ha status den tiden? 😛 

Kom igjen, hvis han virkelig hadde likt deg så hadde han gått ut offentlig med "forholdet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...