Gå til innhold

Mobil-bilder

Gjest anonym

Har du tatt nakenbilder av deg selv med mobilen?  

1. 1. Har du tatt nakenbilder av deg selv med mobilen?

• Ja, men bare for egen fornøyelse.
      2
    • Ja, og sendt det til kjæreste/samboer el andre
      10
    • Nei, aldri
      13
    • Har ikke kameramobil
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har fått inntrykk av at dette blir mer og mer vanlig, så det er spørsmålet; Har du tatt nakenbilder av deg selv med mobilen?

Jeg har selv gjort det. Mest for moro skyld, og aldri sendt de til noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Nope, og kunne ikke falle meg inn å gjøre det heller. En vet aldri hva som eventuelt hender i fremtiden, og da skal IKKE noen ha noen nakenbilder av meg, verken på data, i bildeform eller på mobilen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, og kunne ikke falle meg inn å gjøre det heller. En vet aldri hva som eventuelt hender i fremtiden, og da skal IKKE noen ha noen nakenbilder av meg, verken på data, i bildeform eller på mobilen.  :wink:

Sant nok..derfor slettes alle i etterkant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har masse bilder og filmer av rå sex i mobilen... jenta tenner på det, hun er litt spesiell. er litt nervøs når andre ser på ting i mobilen da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eraser

Vær klar over at selv om du sletter noe, så kan man finne det igjen, hvis man bruker det rette dataprogram. Det gjelder alt som man lagrer noe på - pc eller mobil.

Lagrer du et bilde på en pc, så lagres bilde seks - 6 forskjellige steder på disken din.

Det som er flaut hvis man klar å sende et bilde feil til en av sine kontakter, fort gjort. Bilde av junior i giv akt sendt til svigermor er vel ikke helt det store.

Virus som snokker rundt på pc-en din og finner alle de vågale bildene og sender det til alle i adresseboken din, ja det er vel flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizzi

Ja har tatt både bilder og film, av både sambo, meg og oss sammen. Kult for oss - og slettet i samme farta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei,...har ikke kamera-mobil, men tror ikke jeg hadde gjort det om jeg hadde.

(Har derimot flere kompiser som sender villig rundt til de som vil ha,.... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...