AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #21 Skrevet 23. november 2018 Jeg synes alle var fine! Har hatt en del bobfrisyrer opp gjennom årene. Og det er veldig fint om en har tykt hår. Jeg har nå veldig tykt og langt hår, det er ikke håndkletørt på en time eller to for å si det sånn..... Anonymkode: f2022...be4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #22 Skrevet 23. november 2018 Fall og tykt hår er som oftest en dårlig kombo for kort hår, da må det tynnes godt og man er avhengig av at man kommer til en frisør som har litt peiling på det, der er det mye varierende ute og går. Hvis du skal ha det så kort at du kan sette det opp blir det vel omtrent samme lengde som du har hatt ved tidligere bob-frisyrer? Anonymkode: 0c4e4...b3c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #23 Skrevet 23. november 2018 Jeg har fall og tykt hår, det var er helvete når det var kort, mye jobb og en utrolig dyktig frisør for å få det til å ligne noe bra Anonymkode: 002ee...abf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #24 Skrevet 23. november 2018 19 minutter siden, Peonjenta skrev: Jeg fatter ikke at folk med så tykt hår som TS i det hele tatt engang vurderer å ha kort hår. Jeg har supertynt hår men har det likevel til skuldrene, kan ikke ha det løst. Må sette det opp. Jeg skjønner ikke, hvorfor kan ikke vi med tjukt hår ha kort hår? Anonymkode: 26b69...995 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #25 Skrevet 23. november 2018 Jeg har litt fall og ekstremt tykt hår (dvs hvert hår er kjempetynt og mykt, men det er fryktelig mange av dem), og for meg er alt lengre enn skulderlangt helt håpløst. Det blir bare DEN høysåta. Alle bobvarianter er derimot vellykkede. Jeg har hatt superkort (og litt lengre) pixie-sveis, også. Det var faktisk veldig vellykket. Er derfor ikke 100% enig i at tykt hår med fall utelukkende egner seg til langt hår. Dvs: skal man ha langt hår, er det finest om det er tykt, men det er ikke alle tykke hårtyper som passer til å være lange likevel. Anonymkode: c5b66...da7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå