Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det er noe liv etter døden, men man vet aldri. Jeg tror ikke på at noe vi mennesker sier kommer til å skje, jeg tror ikke Gud hadde latt oss tenke slik at vi kanskje vet det, dermed tror jeg ikke at paradis og helvete eksisterer. Gud skapte jo oss sier de, så da får han sikkert velge hva slags personlighet vi skal ha også da? Så det er på en måte ikke våres feil om vi har lyst til å knivstukke noen eks..

hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Jeg tror på himmelen ❤️❤️

Skrevet

Det var ikke Gud som skapte oss, det var foreldrene våre 😜

Skrevet
Akkurat nå, Siv85 skrev:

Det var ikke Gud som skapte oss, det var foreldrene våre 😜

Hele menneskeheten..

Skrevet

Jeg håper det er noe etter døden. 

Når min mor lå for døden så var hun helt sikker på dette og den troen bidro til at hun var mindre redd for å dø. Jeg håper inderlig hun fant noe.❤️

• Liker 4
Skrevet (endret)

Slik jeg ser det så er det tre muligheter

1, Ingenting

2. Vi lever videre i en åndelig verden

3. Vi blir gjenfødt inn i en ny kropp.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Elektra skrev:

Jeg håper det er noe etter døden. 

Når min mor lå for døden så var hun helt sikker på dette og den troen bidro til at hun var mindre redd for å dø. Jeg håper inderlig hun fant noe.❤️

Fordelen med å dø er at du slipper tro mer!

Skrevet

Håper virkelig at det er et eller annet etter døden, ellers virker dette helt bortkasta. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, waco skrev:

Fordelen med å dø er at du slipper tro mer!

Ingen fordel. Etter du er død så vet du, eller du vet ikke.

Like galt det.

Skrevet
11 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Håper virkelig at det er et eller annet etter døden, ellers virker dette helt bortkasta. 

Og meningsløst, hva er egt greia med å leve? Man dør så blir man født igjen, dør, født osv!

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Nera skrev:

Og meningsløst, hva er egt greia med å leve? Man dør så blir man født igjen, dør, født osv!

Ja noen tror på reinkarnasjon også. 

Skrevet
5 timer siden, Nera skrev:

Bruk, kast og resirkuler! xD

Skrevet

Jeg tror på Reinkarnasjon

Anonymkode: 72220...4ad

Skrevet

Vi bare dør og blir borte 

• Liker 1
Skrevet

Vi opphører å eksistere, fysisk råtner kroppen og brytes ned, og det åndelige /sjelelige kan ikke eksistere uten den fysiske kroppen da tanker og følelser osv er avhengig av hjerneaktivitet. 

Dritskummelt å tenke grundig på... Så best å la være. Man får liksom ikke gjort noe med saken uansett, så da kan man vel heller forsøke å leve så godt man kan, hva nå enn det betyr for akkurat deg. Lettere sagt enn gjort, da, dessverre 

• Liker 3
Skrevet

Det som gjaldt før fødsel, ingenting. Du er borte

• Liker 2
Skrevet

Da fins vi ikke mer. Som før vi ble født. Litt rart å tenke på. Før vi ble født så gikk det jo mot noe, altså vi ble plutselig til og fikk leve. Når vi dør så skal vi aldri noensinne fins mer, våkne og leve. Aldri, bare en mørk evighet som vi aldri merker. 

Skrevet

Jeg synes det høres for jævlig ut med evig liv. Jeg kan på en måte ikke forestille meg hvorfor noen ønsker det? Et lengre liv kan jeg forstå, men evig?

Kom gjerne med en forklaring på det den som vil...

Når jeg dør så håper jeg på ro, som de første sekundene under vann ro om noen skjønner hva jeg mener... så blir jeg sikkert bare borte tenker jeg.

Anonymkode: 9af77...c5c

Skrevet

jEG TROR AT JEG SVEVER PÅ EN SKY. 

og DERETTER GÅR ALT BRA. mEN JEG ER ALTERNERER. uTENJ BEVISSTHET SOM NÅ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...