AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Fikk meg britisk korthåra katt som var 5 år gammel, etter at den kom til oss, etter ca en ukes tid begynte den å kaste opp. Tok den med til dyrelegen, hadde visst fått noe virus, ble kurert med antibiotika. Den ble døde dessverre når den ble 7 år. Fikk meg 2 små kattunger av samme slag etter kort tid, dem begynte plutselig å kaste opp akkurat som den andre jeg hadde, før jeg fikk tatt dem med til dyrelegen døde dem dessverre bare 20 uker gamle. Jeg har en kattesikret hjem, har også riktige matvaner. Nå sitter jeg med dårlig samvitighet og tenker er det noe jeg har gjort galt, da alle kattene tydlivis fikk samma symtomer? Huff, dette er så trist, håper noen kattemennesker har noe råd å gi.. Anonymkode: 9da10...a1a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Beklager for skrivefeilene🙄 Anonymkode: 9da10...a1a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Kan ikke du kontakte en dyrlege og spørre? Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg Anonymkode: d2968...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå