Gå til innhold

Finnes det yrke krever gynekologisk undersøkelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager?? Da har jeg hørt det mest utrolige. Lærere som blir forventet å ta gynekologiske undersøkelser for å jobbe!?! For å passe barna? Det gir null mening. Når begynte folk å blande seg inn i andres sexliv på denne måten? Gjelder det HIV, så kan man ta blodprøve, men altså, gynekologisk undersøkelse? Jeg ser virkelig ikke hvorfor det skal være relevant. Hva er det godt for liksom?

Anonymkode: 34038...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du det fra? Link? 

Anonymkode: c4a54...9bc

Skrevet

Du må nesten gi en kilde på dette :P Vi aner ikke hva det du skriver er basert på. Er det noen som vil ha det innført, eller er det praksis i et land? :klo: 

• Liker 2
Skrevet

Tror du må gi nærmere forklaring her.

Anonymkode: d041d...cd3

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Tibbie skrev:

Du må nesten gi en kilde på dette :P Vi aner ikke hva det du skriver er basert på. Er det noen som vil ha det innført, eller er det praksis i et land? :klo: 

I et annet land. Synes det høres fullstendig tåpelig ut. Fikk høre det av en privatperson, så har ingen link.

Skrevet

Har hørt at det er vanlig at de som skal gifte seg med arveprinser går gjennom gynekologisk undersøkelse på forhånd. Ellers har jeg ikke hørt om noe annen sammenheng hvor det er vanlig.

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

I et annet land. Synes det høres fullstendig tåpelig ut. Fikk høre det av en privatperson, så har ingen link.

Da må du spørre vennen din hvor han har det fra.

Hvis det er sant må det i så fall være i et ganske korrupt land der alt er helt fucka.

Anonymkode: 34597...126

Skrevet

Tror ikke du skal tro alt du hører.

Anonymkode: 0e0f7...1df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...