AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Vurderer å prøve selv. Anonymkode: 4cf26...4c2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Jeg har bært der, stuss av lang Bob. Absolutt fornøyd Anonymkode: aa029...9e7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Nei, ble ikke fornøyd. Må gå til vanlig frisør nå. Så det ble ikke billig for min del. Anonymkode: 324de...01d 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Har vært der to ganger, ikke fornøyd. Eller det vil si - den første gangen klippet jeg meg på Cutters på Gardermoen, og der ble resultatet veldig fint! Den andre gangen fikk jeg en hakkete og rar etasjeklipp (uten å be om det). En venninne av meg har også dårlige erfaringer, hennes hår ble kjempehakkete og stygt. Dette var på to ulike filialer i Oslo. Anonymkode: e89b3...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 På 22.11.2018 den 22.44, AnonymBruker skrev: Vurderer å prøve selv. Anonymkode: 4cf26...4c2 Finnes flere tråder på xutters her inne. Bare å søke så får du rikelig med svar. Cutters er toppers. Anonymkode: e2fbd...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Har prøvd det tre ganger. Ble veldig fornøyd første gang, ok fornøyd andre gang (enkel stuss). Den tredje gangen ble håret mitt maltraktert av en som ikke kan ha lært hvordan man klipper hår. Ble veldig sjokkert av både metoder og resultat. Anonymkode: 1b8d5...49e
Chablis Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 Har de krav til frisørutdanning på de som jobber der? Cutters her er veldig dårlig. Prøvde det en gang med guttungen og frisøren var helt talentløs pluss at hun nesten ikke snakket norsk. Når jeg sa jeg ikke var fornøyd med at luggen til ungen var linjalrett, tjukk og nesten fra øre til øre så skjønte hun virkelig ikke hva problemet var, og jeg måtte detaljstyre hele klippen. Og vi skulle bare ha en vanlig standard gutteklipp! Tror de er flink på å klippe rett over, men ikke noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #8 Skrevet 25. november 2018 Siden det ofte kommer en tråd om denne salongen. Tror jeg det er en som jobber der, som lurer på hva "mann i gata" syns om salongen/kjeden. Anonymkode: 9fec0...096
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 12 timer siden, Elektra skrev: Har de krav til frisørutdanning på de som jobber der? Cutters her er veldig dårlig. Prøvde det en gang med guttungen og frisøren var helt talentløs pluss at hun nesten ikke snakket norsk. Når jeg sa jeg ikke var fornøyd med at luggen til ungen var linjalrett, tjukk og nesten fra øre til øre så skjønte hun virkelig ikke hva problemet var, og jeg måtte detaljstyre hele klippen. Og vi skulle bare ha en vanlig standard gutteklipp! Tror de er flink på å klippe rett over, men ikke noe mer enn det. Nei, de har bare opplæring så vidt jeg har forstått via en venninne som har en annen venninne som jobber der Jeg har også dårlig erfaring med Cutters. Har nokså langt og tykt hår som må formes for å få et lettere uttrykk. Dette gjør ikke Cutters som kun skal bruke 15 minutter per kunde. Jeg har også opplevd å få klippet skjevt hår. Anonymkode: 950f8...806
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 Mine to sønner på 10 og 14 ble klippet der. Veldig fornøyd Anonymkode: ee6d5...edd
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #11 Skrevet 26. november 2018 Fryktet for mitt liv. ble klippet på oslo city av en lettere stresset rar mann som virka beruset, og som stod å lente seg på meg mens han trykket saksen mot halsen min. Anonymkode: f87cc...b61
Gjest Raptuza Skrevet 26. november 2018 #12 Skrevet 26. november 2018 Cutters fikk dårlig "karakter" i test hos VG. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24481172/frisoertest-er-cutters-like-bra-som-dyrere-alternativer
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #13 Skrevet 27. november 2018 På 22.11.2018 den 23.55, AnonymBruker skrev: Har vært der to ganger, ikke fornøyd. Eller det vil si - den første gangen klippet jeg meg på Cutters på Gardermoen, og der ble resultatet veldig fint! Den andre gangen fikk jeg en hakkete og rar etasjeklipp (uten å be om det). En venninne av meg har også dårlige erfaringer, hennes hår ble kjempehakkete og stygt. Dette var på to ulike filialer i Oslo. Anonymkode: e89b3...d9a Jeg har også vært innom to, tre ganger. En av de jobber også på Gardermoen og er flink. En venninne ble også fornøyd med henne.. Det trenger ikke være samme person, bare nevner det. Men til vanlig går jeg til en annen frisør som er dyktig. Når jeg er innom cutters er det bare for å vedlikeholde frisyren. Har halvlangt hår. De bruker ofte opptil tre kvarter på å klippe. Sist jeg klippet meg var jeg på Sørlandet på en salong, ikke Cutters. Ble veldig fornøyd, en ung frisør. Nå før jul vet jeg ikke hvem jeg skal velge, kanskje Cutters, skal jo bare klippe. Etter jul blir det minicoulor og striper, da går jeg til min faste frisør. Anonymkode: 1232c...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå