Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller har hele Norges befolkning ekstra mye julestemning i år? Har aldri sett eller hørt så mye "gleder meg til jula" så tidlig før. Jeg er en av disse bare så det er sagt.

Anonymkode: e3e2c...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse julestemning på vei her, og gleder meg masse. Prøver å bli ferdig med alle gaver og gjøremål i god tid, så jeg bare kan nyyyte hele desember og høre koselig julemusikk. Håper det blir snø til jul i år.

Jeg elsker julen❤️🎄🌟🍪️🕯🔔🎅🏻🎁

Anonymkode: 76cc7...a31

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Klarer ikke å få julestemning, blir lei før jula har begynt,  Skulle ønske alt juleting kunne vente til desember. 

Skrevet

Jeg synes det er omtrent som før jeg. Jeg har julestemning allerede og er godt i gang med forberedelsene (faktisk nesten ferdig med alle julegaver). Synes det er veldig greit å få unna julehandelen før kjøpesentrene blir overfylt og så kunne bruke desember til bare koselige ting, som baking, juleverksted, se på julefilmer og sånt. :hjerte:  Så takk til alle som absolutt skal vente til desember, dere gjør juleforberedelsene lettere for oss andre. :Hehe:

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Arkana skrev:

Jeg synes det er omtrent som før jeg. Jeg har julestemning allerede og er godt i gang med forberedelsene (faktisk nesten ferdig med alle julegaver). Synes det er veldig greit å få unna julehandelen før kjøpesentrene blir overfylt og så kunne bruke desember til bare koselige ting, som baking, juleverksted, se på julefilmer og sånt. :hjerte:  Så takk til alle som absolutt skal vente til desember, dere gjør juleforberedelsene lettere for oss andre. :Hehe:

Så enig!😁 Er så godt som ferdig med julegavene (blir helt ferdig i løpet av helga regner jeg med) og skal bare kose meg i hele desember! Tyvstarter litt med julekonsert i neste uke.❤️ 

Skrevet

Har ikke hørt nesten noen som gleder seg til julen. Men mange gleder seg til romjul/nyttår.

Skrevet

Jeg har ikke hørt mange si at de gleder seg til jul, bortsett fra i et par tråder her inne :vetikke: Jeg har null julestemning selv i år, så langt i alle fall.  

Skrevet

Du har ikke hørt det fra meg i alle fall, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. I år blir den første jula på mange ti-år at mine foreldre ikke skal feire jul sammen, da de er midt i en seperasjon. Det er lenge siden jeg flyttet ut av redet, og flere år siden jeg feiret jul med dem, men det gjør litt vondt inne i meg likevel. 

For øvrig har jeg ikke hørt det så mye fra andre heller, at de gleder seg nå i år.

Anonymkode: 7d3a3...639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...