AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Er det bare meg eller har hele Norges befolkning ekstra mye julestemning i år? Har aldri sett eller hørt så mye "gleder meg til jula" så tidlig før. Jeg er en av disse bare så det er sagt. Anonymkode: e3e2c...35f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Masse julestemning på vei her, og gleder meg masse. Prøver å bli ferdig med alle gaver og gjøremål i god tid, så jeg bare kan nyyyte hele desember og høre koselig julemusikk. Håper det blir snø til jul i år. Jeg elsker julen❤️🎄🌟🍪☕️🕯🔔🎅🏻🎁 Anonymkode: 76cc7...a31 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. november 2018 #3 Skrevet 23. november 2018 Klarer ikke å få julestemning, blir lei før jula har begynt, Skulle ønske alt juleting kunne vente til desember.
Arkana Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 Jeg synes det er omtrent som før jeg. Jeg har julestemning allerede og er godt i gang med forberedelsene (faktisk nesten ferdig med alle julegaver). Synes det er veldig greit å få unna julehandelen før kjøpesentrene blir overfylt og så kunne bruke desember til bare koselige ting, som baking, juleverksted, se på julefilmer og sånt. Så takk til alle som absolutt skal vente til desember, dere gjør juleforberedelsene lettere for oss andre. 3
Engel Skrevet 23. november 2018 #5 Skrevet 23. november 2018 6 timer siden, Arkana skrev: Jeg synes det er omtrent som før jeg. Jeg har julestemning allerede og er godt i gang med forberedelsene (faktisk nesten ferdig med alle julegaver). Synes det er veldig greit å få unna julehandelen før kjøpesentrene blir overfylt og så kunne bruke desember til bare koselige ting, som baking, juleverksted, se på julefilmer og sånt. Så takk til alle som absolutt skal vente til desember, dere gjør juleforberedelsene lettere for oss andre. Så enig!😁 Er så godt som ferdig med julegavene (blir helt ferdig i løpet av helga regner jeg med) og skal bare kose meg i hele desember! Tyvstarter litt med julekonsert i neste uke.❤️
Wonders Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 Har ikke hørt nesten noen som gleder seg til julen. Men mange gleder seg til romjul/nyttår.
Rumle Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Jeg har ikke hørt mange si at de gleder seg til jul, bortsett fra i et par tråder her inne Jeg har null julestemning selv i år, så langt i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Du har ikke hørt det fra meg i alle fall, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. I år blir den første jula på mange ti-år at mine foreldre ikke skal feire jul sammen, da de er midt i en seperasjon. Det er lenge siden jeg flyttet ut av redet, og flere år siden jeg feiret jul med dem, men det gjør litt vondt inne i meg likevel. For øvrig har jeg ikke hørt det så mye fra andre heller, at de gleder seg nå i år. Anonymkode: 7d3a3...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå