AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Hva Er grunnen.?Er det vanlig? Anonymkode: 29a03...6d7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva Er grunnen.?Er det vanlig? Anonymkode: 29a03...6d7 Fiskelukten kommer i underlivet noen timer etter sex og ja jeg har selvfølgelig dusjet.Men lukter for det. Anonymkode: 29a03...6d7
Rullestolbruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Alle vet jo at fisk bare er sundt. Finn en fisker, de elsker jo lukten
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Du har bakteriell ubalanse i underlivet, eller matcher bare dårlig med partneren din. Hvis det bare er etter sex hvor han kommer inne i deg og ikke ellers, reagerer kroppen din bare litt ekstra på sæden hans. Det får du ikke gjort så mye med, annet enn å trykke ut det du kan så fort som mulig, og bruke vivag etterpå hvis han absolutt skal komme inni. Det er vanligere enn du tror. Anonymkode: bd022...96b 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 Fiskelukt er ofte et tegn på baktriell vaginose. En tur til legen vil være smart Anonymkode: f7d95...3da 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fiskelukt er ofte et tegn på baktriell vaginose. En tur til legen vil være smart Anonymkode: f7d95...3da Du trenger ikke dra til legen når du har bakteriell vaginose. Det kommer av forstyrret PH verdi i underlivet (etter sex f.eks) og kan enkelt korrigeres ved hjelp av vagitorier, kjøpt reseptfritt på apoteket. Det er når lukten aldri går vekk og plager deg til tross for behandlingen over du burde booke tid hos gynekolog. Kobberspiral, sex, forlenget menstruasjon for å nevne noe er ofte grunnen til bakteriell vaginose. Anonymkode: b01db...dfc 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 Jeg fikk det med en partner. Det luktet grusomt i kanskje 12 timer etter sex. Har ikke gjort det med andre partnere. Anonymkode: 1acbc...041
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #8 Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke dra til legen når du har bakteriell vaginose. Det kommer av forstyrret PH verdi i underlivet (etter sex f.eks) og kan enkelt korrigeres ved hjelp av vagitorier, kjøpt reseptfritt på apoteket. Det er når lukten aldri går vekk og plager deg til tross for behandlingen over du burde booke tid hos gynekolog. Kobberspiral, sex, forlenget menstruasjon for å nevne noe er ofte grunnen til bakteriell vaginose. Anonymkode: b01db...dfc Sorry, snakker kun av egen erfaring, fikk vagetorier på resept med noe antibiotika eller noe 😳 var aldri snakk om å la det gå over av seg selv Men kan og legge til at det og kommer av at en bakterietype som har fått vokse litt for mye og er i flertall som skaper ubalanse i underlivet. Anonymkode: f7d95...3da 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #9 Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke dra til legen når du har bakteriell vaginose. Det kommer av forstyrret PH verdi i underlivet (etter sex f.eks) og kan enkelt korrigeres ved hjelp av vagitorier, kjøpt reseptfritt på apoteket. Det er når lukten aldri går vekk og plager deg til tross for behandlingen over du burde booke tid hos gynekolog. Kobberspiral, sex, forlenget menstruasjon for å nevne noe er ofte grunnen til bakteriell vaginose. Anonymkode: b01db...dfc Det sies at det kun er antibiotika som behandler bakteriell vaginose, og at Vivag o.l kun forebygger, men har selv opplevd god effekt av Vivag. Kroppen ordner ofte opp selv med litt tid også. Bakteriell vaginose kommer som nevnt av forstyrret PH-verdi, PH-verdien vil da være for høy, og skyldes mangel på melkesyrebakterier og høy andel av andre typer bakterier. Ved graviditet skal det behandles. Da det kan føre til komplikasjoner. Anonymkode: 22c15...712
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #10 Skrevet 23. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva Er grunnen.?Er det vanlig? Anonymkode: 29a03...6d7 bakteriell vaginose, gå til legen Anonymkode: 7bcd9...42d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 Det KAN være bakteriell vaginose... jeg ville vel ikke anbefale selvdiagnoser og selvmedisinering. Eller KG diagnoser burde man kanskje kalle det utrolig mye utdannet helsepersonell her på KG tydeligvis... som er skråsikre i sin sak Anonymkode: 7c542...4cc
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 Jeg har for tiden regelmessig sex med to personer. Har blitt forelska i han ene, så skal kutte han andre ut. Med han jeg er forelska i, lukter det bare godt og litt syrlig når han kommer inni meg. Med han andre lukter det sånn du beskriver... Tror det bare er kombinasjonen meg og han som frembringer den lukta. Anonymkode: 1ef4c...429 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 Jeg fikk det det første halve året med ny partner, kun når han kom inni meg. Gikk etterhvert bort. Kroppen min ble kanskje vant til sæden hans ? Anonymkode: b5e92...20c 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #14 Skrevet 24. november 2018 Ved bakteriell vaginose lukter det vel gjerne hele tiden, selv om lukten kan være stærkere etter sex og menstruasjon? Anonymkode: 1b690...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå