Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Noen som har prøvd denne og kan si litt om kvalitet, dekkevne, farger osv.?
Gjest nissen Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Hiver meg på spørsmålet ditt...Så kan nok ikke hjelpe deg no sæli.. Har lyst til å prøve den foundationen jeg også. Høres bra ut(i følge reklamen vel å merke..) og den er jo billig også. Og det er mange forskjellige farger å velge mellom... Håper noen her inne har prøvd den...
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Ja. Krysser fingrene for at jeg omsider kan finne foundation som er lys nok til min bleke hud
lene24 Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 jeg har prøvd den,men bare som en prøve da, mitt første inntrykk er bra, den var god konsistens, som gjorde huden myk og dekket bra... vet at de har en del farger å velge mellom, så det er bare å kaste seg over den, den koster jo så lite allikavell, så den er verdt å prøve synes jeg
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Vil du beskrive dekkevnen som medium eller høy? Ser de selger den på ebay fra ca 6 dollar. Noen som vet hva den koster i butikkene her til lands?
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Jeg har kjøpt denne, kostet 139kr om jeg ikke husker helt feil. Liker den kjempegodt, og jeg er veldig lys i huden. Den dekker godt, dette legger jeg spesielt merke til på den sarte huden under øynene mine. Elsker denne foundationen!
Miss Marple Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Jeg likte fargespekteret, men konsistensen passet ikke for min hud som er litt tørr på enkle partier. I tillegg dekket den for godt synes jeg, så helt sparklet ut. Derimot liker jeg Kashmir Perfect fra Loreal.
lene24 Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Vil du beskrive dekkevnen som medium eller høy? Ser de selger den på ebay fra ca 6 dollar. Noen som vet hva den koster i butikkene her til lands? selv bruker jeg en som dekker veldig mye, så jeg vil si at true match dekker medium....
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Jeg likte fargespekteret, men konsistensen passet ikke for min hud som er litt tørr på enkle partier. I tillegg dekket den for godt synes jeg, så helt sparklet ut. Derimot liker jeg Kashmir Perfect fra Loreal. Fremhevet den tørre og flassende partier altså? :-?
silja Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 men har du tørr hud, er da kashmir bra? er ikke den litt sånn pudder? åpå meg (prøvde bare en prøve) så fremhevet det iallefall tøørrepartier og flass...
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 Var og kikket på True Match på H&M i dag. Likte konsistensen svært godt, men de hadde ikke farger som passet min hud. Bleikfiser skal visst ikke ha foundation de. :-?
Amanja Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Fikk med en prøve på denne i et blad, og syns den var helt super... fargen jeg brukte var egentlig for mørk for meg, men det jevnet seg ut så det ikke syntes i det hele tatt :-)
Dagensdiva Skrevet 2. april 2005 #13 Skrevet 2. april 2005 Er ganske mørk i huden..og prøvde en prøve...på hånden...og dermed kan jeg egentlig ikke uttale meg..men virket som om den har en dekkende fin funksjon uten at det synes eller blir "fett".
Gjest manic Skrevet 2. april 2005 #14 Skrevet 2. april 2005 Den krever fuktig hud! Jeg prøvde en dag jeg var vel tørr og det så mindre pent ut.
Gjest siri piri Skrevet 2. april 2005 #15 Skrevet 2. april 2005 hvis man vil ha lysere foundation hjelper det kanskje å blande med litt fuktighetskrem? Den vil jo ikke dekke på samme måte, men vil på den annen side bli bedre for de tørre partiene?
Gjest Formosiss Skrevet 2. april 2005 #16 Skrevet 2. april 2005 Jeg prøvde den fra en prøve i et blad, og likte den veldig godt. Fargen var egentlig for mørk for min hud, men det så ikke unaturlig ut. Jeg er skikkelig allergisk, og kan egentlig ikke bruke slik - derav har jeg også veldig tørr hud; av erfaring la jeg på et tykt lag med Spenol først, ventet en stund og la deretter foundationen. Vurderer seriøst å kjøpe den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå