Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få meg enda et mastercard (har et allerede gjennom DnBNOR, men skal altså ha et til og det vil de ikke gi meg).

Så hvilke andre steder kan jeg søke om Mastercard?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lingy
Skrevet

Jeg ville brukt creditcard.no. Det er fullstendig gratis, gebyr- og og rentefritt.

I alle fall såfremt du betaler ved forfall, hvis ikke er det rimelig dyrt... :wink:

Skrevet

Det er vel en grunn til at de ikke vil gi deg et til?!?

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er vel en grunn til at de ikke vil gi deg et til?!?

Makan til frekk kommentar.

Skrevet

En liten forklaring:

MasterCard i DnB NOR får man gjennom en totalpakke (brukskonto med VISA-kort, MasterCard, nettbank, avtalegiro osv). Så vidt jeg husker tilbyr ikke DnB NOR flere MasterCard per person, du får det kun ett MC gjennom pakken, og man kan ikke lenger bestille MC utenom pakken. (Man har mulighet til å bestille et ekstra et til ektefelle etc, men kun ett MC per pers.)

Skrevet

Jeg har et Mastercard gjennom DnbNor og et gjennom Nordea.

Gjest Leola
Skrevet

Hva skal man med flere kredittkort ?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva skal man med flere kredittkort ?

Har vi noe med det?

Skrevet

Har vi noe med det?

Nei, men ved å spørre i et åpent forum så har vel trådstarter sånn sett lagt til rette for denne typen spørsmål!

Gjest Leola
Skrevet

Nei, jeg har ikke noe med det. Men jeg har lov til å lure på hva som er hensikten med flere kredittkort av samme type.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, men ved å spørre i et åpent forum så har vel trådstarter sånn sett lagt til rette for denne typen spørsmål!

Trådstarter spurte om svar på et spørsmål. At det skulle innby til nærmere spørsmål om privat økonomi...eller frekke kommentarer som du ga, kan jeg vanskelig forstå.

Gjest Leola
Skrevet

Hva var frekt med det ?

Det må da gå an å spør om hvorfor man behøver 2 stk. kredittkort av samme type.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva var frekt med det ?

Det må da gå an å spør om hvorfor man behøver 2 stk. kredittkort av samme type.

Hvis du ser hvem sitt sitat jeg kommenterte, så var det Brunhilde sitt. Og hvis du leser en av hennes kommentarer til trådstarter litt lenger opp i innlegget ,så ser du hva jeg mente var frekk kommentar.

Det var altså ikke ment for deg. :)

Skrevet

Og du er altså ikke frekk som, istedet for å svare på trådstarters spørsmål, går til angrep på meg?

Har du noe å utsette på meg så send en PM eller post på personlige meldinger...

Å nei, du er jo "gjest" så da kan du jo ikke det. Du kan bare slenge med leppa...

Gjest Anonymous
Skrevet
Og du er altså ikke frekk som, istedet for å svare på trådstarters spørsmål, går til angrep på meg?

Har du noe å utsette på meg så send en PM eller post på personlige meldinger...

Å nei, du er jo "gjest" så da kan du jo ikke det. Du kan bare slenge med leppa...

Du er rett og slett ikke sann! :hoho:

Skrevet

Jeg har to MasterCard, ett fra Obos og ett annet fra Postbanken. Men begge administreres av DnB Nor, så det er kanskje ingen hjelp.

Siden du allerede har Mastercard, hvorfor ikke satse på VISA i stedet, hvis du skal ha et kort til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...