vesla1985 Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Hei. Jeg er utdannet førskolelærer. Jobber nå som førskolelærer på en 0- 6 års avdeling. Jeg bruker å gi mye av meg selv på jobb, etter at jeg fikk egne barn Har jeg fått dårlig samvittighet både på jobb og hjemme. Føler jeg blir så sliten om dagene etter jobb att jeg ikke har energi nok til barna mine. Barne våkner en del om natten så har heller ikke energi om dagen. Var veldig sliten etter jobb før jeg fikk ungene også. Skal jeg sette de først så må jeg bytte jobb. I og med at Bergen kommune har strammet inn så en ikke kan hverken gå ned i stillingsprosent eller jobbe som barne og ungdomsarbeider/ helsefagarbeider/ assistent med førskolelærer utdanning så Lurer jeg litt på hva andre har gjort. Jeg ønsker fortsatt å jobbe med mennesker . 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Kan du søke jobb på SFO. Eller kunne du tenke deg å ta videreutdanning og jobbe som styrer i barnehage? Skjønner at dette ikke er noe alle trives med. Anonymkode: a9172...943
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Ville tatt noe spes.ped om det hadde vert mulig.. du kan jo bytte over til helse og omsorg, men da går du som ufaglært. Anonymkode: e88e3...3eb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 Du kan jo ta videreutdanning i ppu-y (da blir du yrkesfaglærer på vgs), eller psykososialt arbeid med barn og unge (da kan du jobbe som miljøterapaut)? Anonymkode: c0e5d...b49
vesla1985 Skrevet 15. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2018 Hei takk for svar. Det er det som er utfordringen. En er visst nok kvalifisert til å jobbe som miljøterapeut som førskolelærer. Dermed får en ikke assistent stillinger i omsorgsbolig. Bergen kommune har innført noe idiotisk som at lønn for utdannelse er et krav. Har vært på noen intervjuer. de kommer til spørsmål om lønn og jeg sier at jeg har søkt på en assistent stilling og dermed forvente assistent lønn. ÅÅ beklager du er overkvalifisert du kunne jobbet som miljøterapeut men ikke assistent. Sfo er greit, men lite stillinger ute. Syns Bergen kommune har gjort det en smule vanskelig. Kan selvfølgelig flytte på meg og ta med meg familien bort fra Bergen. Nå er jeg i tenkeboksen
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 Ppu-y på HVL og få def jobb på vgs, himmel i forhold til barne= og ungdomsskolene 😊 Anonymkode: a026e...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå