AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Hvordan tenker dere når du gir til nær famile hvor en har barn og den andre ikke. Begge har samboer. Gir du gaver til en lik totalsum pr. famile eller gir du samme sum til hvert familiemedlem uavhengig om det er barn eller voksne? La oss si at jeg tenker 2000 på hver famile. De to uten barn får for 1000 kr hver og den familen med to barn får for 500 hver eller dele potten på 4000 kr på antall personer som da blir rundt 650 pr. presang. Anonymkode: 5b9b5...4e3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Bruker mer penger på familien med barn, da jeg gir for ca. 2-300 til hver. Så totalt vil jeg bruke ca. 1000 + på familien med barn, og rundt 500 totalt på familien uten barn. Anonymkode: f3a9c...adc 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Hvis det er familie, så er hvert individ i familien min familie. De får gaver som individer. Men klart at jeg kjøper finere gave til paret uten barn, enn til paret med barn. Uansett bruker jeg mer penger per barn enn per voksen. Julen er hovedsakelig tilforlatelig barna. Anonymkode: 7ee6d...435 1
Arkana Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Vi bruker mer penger på familier med barn, men vi bruker litt mindre på de voksne som har barn enn de som ikke har barn. Vi er ikke opptatt av totalsum da det er stor forskjell på et par med to barn eller med fire barn og jeg synes ikke barna til sistnevnte skal få gaver for mindre sum enn førstnevnte bare fordi de har flere søsken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå