Gå til innhold

Haster pga Black Friday.. Hvilken farge på stoler?(Bilde)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe nye stoler til vårt rustikke lysegrå spisebord (fransk stil, veldig robust).

Vi vil ha disse stolene men det er jo tre farger å velge i! Linfarget (midt i bildet) grå (til venstre på bildet) og canvas (mørk grå)! 

Hva blir penest? Det skal stå i en vinterhage med lingrå (mellomgrå, ikke for mørk el lys) tapet (heter Linen og ser ut som grå lin)...store rutete vinduer fra tak til gulv og gulvet er hvitkalket eikeparkett. 

Hvilken farge blir penest på stoltrekket? 

9C541DD6-789F-48D5-8401-0727DCD8956D.jpeg

Anonymkode: 30f6d...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med grå vegger og grått bord så hadde jeg ikke valgt grå stoler i tillegg, men det er nå meg da. 

Det er forresten umulig å si hva som vil passe best, uten å se rommet og de andre fargene. Plutselig sitter du med tre forskjellige gråfarger noe som fort kan bli rotete

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lyseste hadde jeg valgt. "Hele verden" ser ut til å ville ha alt grått for tiden,
men den trenden kommer ikke til å vare i all evighet. Lyst og sommerlig løfter inntrykk og humør. :jepp: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for innspill. Syns mørkegrå er litt trist jeg... Praktisk ja men så mørkt...

Heller mot de lyseste men kan man ha beige til grått? Hm... 

Anonymkode: 30f6d...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt den lyseste. Grå er en trendfarge som er på vei ut.

Anonymkode: 9f027...624

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart de mørkegrå. Fint med kontraster, og ikke minst mest praktisk av de fargene. 

Anonymkode: aa0d3...1b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er linfarget. Passer til alt. Grått kan være en krevende farge, også når alt går i forskjellige gråfarger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...