AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Hei! Jeg tror jeg er 9dpo i dag - og forventer mensen 27/11. Om en av de graviditetstestene som skal være mest følsomme viser negativ i morgen og lørdag (altså 3-4dager før forventet mens) - vil jeg da kunne være rimelig sikker på at jeg ikke ble gravid denne gangen? Vi har julebord på lørdag- blir helt stressa av alkohol i prøveperioden - men litt teit å sitte der og ikke si ja til noe om jeg sitter med negativ test på lørdag. Har liksom ikke noe ønske om at folk skal vite at vi prøver- og det kan jo ta litt tid før det evt klaffer! Anonymkode: 4badb...2a0
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Nei, selv om tester er følsomme så er det ikke alltid man får resultat før godt nærmsrere forventet menstruasjon. Jeg fikk ikke positivt før ca 11 dpo og det var veeeeeeldig svakt positivt. Mange som ikke får positivt før over mens heller. Så ville nok droppa alkoholen om jeg var deg. Men det må du kjenne på selv Anonymkode: c8502...dac
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Lev som normalt inntil du får en positiv test! Anonymkode: aaff9...4f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå