AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Pakistanere var vel første hovedgruppen innvandrere med annen kultur som kom til Norge, og nå som de har vært her i generasoner så er mange bra integrert. det er vel nesten så Norge kan kalle seg et søsterland til Pakistan, pga forholdet blir jo veldig nær. Nå virker det som man kan finne seg en pakistansk kjæreste uten at det blir et problem også. De fikk en del av skylden for kriminaliteten før også. Men er det ikke fremdeles ganske strengt islamsk i Pakistan? At det er normalt med flere koner, evt importere kone fra hjemlandet til Norge blandt de? Og omskjæring av kvinner? Hvorfor er ikke Pakistan et mer populært reisemål blandt nordmenn? Så har vi fått afghanere, iranere, irakere osv også. Ser ikke forskjell på dem. Afghanistan vet vi ikke er bra eller trygt. Men ang Iran og Irak blir jeg aldri klok. Jeg har hatt iranske kolleger, og hun sier at hun må bruke hijab i landet eller får hun bot. Hun har familie der. Noen mener at Iran er et av verdens verste land for kvinner, mens andre har sagt at landet er ganske velstående og moderne? Kjenner ei norsk kvinne som har vært der flere ganger, man må bruke hijab da. Men hun synes folka der er veldig hyggelige. Iran virker heller ikke som et veldig populært reisemål. Så har vi altså Dubai... Elsket og hatet. Så populært for nordmenn at til og med Norwegian skaffer flyreiser dit. Det er sååå fint der, folka er så hyggelige og moderne. Men så har vi de som mener det motsatte. Dette er også verdens verste plass for kvinner, og de følger Islam slavisk! Jeg aner ikke! Jeg har vært i Dubai, men opplevde ikke noe skummelt da. Men det var tydelig at enkelte menn nok så på meg som lettkledd. Men hvis dette er så ille, hvorfor reiser da nordmenn hit? Afrikanske land. I Norge kryr det av afrikanere. Somalia og slik. Dette er jo veldig fattige land, og mange av menneskene fra der står for en del kriminalitet. Nå erter jeg nok på meg antirasistene og kvinnene som flyr etter disse verdens beste kjærestene, men det får være så. Jeg kjenner så vidt noen fra disse landene og de er bra mennesker, men det er også afrikanere som har sextrakassert meg mest på byen. Aldri hører jeg om nordmenn som drar dit. Men de kommer hit, og norske kvinner vil bli sammen med disse uansett behandling. Det er litt merkelig at nordmenn ikke reiser dit, men så er det ikke måte på hvor bra menn disse er!! Folk går også veldig fort i forsvar om man kritiserer en afrikaner, enn om man kritiserer noe annet. Tyrkia. Et veldig populært reisemål, men hvorfor snakkes da Tyrkia så stygt om blandt mange? det er verdens verste land, for kvinner og menesker generelt. De verste menneskene finner du der og det er heller ikke lett å få en tyrkisk kjæreste til Norge. Det er ikke måte på hvor dum man er om man blir sammen med en. Da har du faktisk nesten alle nordmenn mot deg, for dette er verdens verste menn.... MEN, til Tyrkia skal altså nordmen. Drive på stranden, gjøre alt! Et fantastisk land altså.... Hvorfor har vi ikke blitt drept der hvis det er så farlig? Et land eg trives kjempe godt i såfall. Heller tyrkere til Norge enn alle somalierne som kommer... Er det noen som skjønner meg? som kan svare? Nordmenn elsker altså å reise til disse plassene som omtales som så grusomme, andre steder er så farlig at ingen tør å reise dit, men innlede et forhold til menn derfra kan man uten at noen glor stygt på deg. Andre kan komme fra litt bedre land, og likevel bli totalt uglesett om man blir sammen med noen derfra.. Anonymkode: 8d128...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå