AvaAdore Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 I dag skal kjolen min komme... jeg er UTOLMODIG!!!! jeg har "traced" pakken, og jeg VET at den er kommer til Rotterdam og at den er sendt ut til leveing... nå må jeg bare vente... jeg hater venting.... og mens jeg venter har jeg funnet ut noe lurt... BestBridalPrices.com er ikke leverandør av maggie Sottero, men bakmennene/damene er.... butikken bak fasaden (det den egentlig heter) er denne: http://www.carolefrewsbridal.com/ dit gikk pengene, og da kan jeg ihvertfall slappe av og være sikker på at jeg får en EKTE kjole og ikke en kopi.. men alikavel er jeg KJEMPENERVØS!!! :o jeg har hatt mareritt om den kjolen i flere dager (netter...) Jeg går snart på veggene..... :blaveis:
AvaAdore Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2005 YEP, og kjolen er kommet!!! kjole, sko, slør og ektehetsbevis og hele sulamitten!! Nå er jeg KLAR! måtte riktignok betale 1200 kroner i toll og slikt, før jeg fikk pakken, heldigvis har vi et lite lager liggende i tilfele krise, for dette kvalifiserer vell som krise:) JEG HAR KJOLEN MIN!!! og den er fiiiiiin.... og skoene er fiiiine.... og sløret er fiiiinnnnntttt...... selv om jeg ikke vet om jeg skal bruke det... vi får se:)
linky Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Gratulerer så mye med kjole og hele pakken da. kjekt at du er fornøyd
Lillemilla Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Gratulerer!! Hva måtte du betale for en kjole der? Og hvilken kjøpte du? *nysjerrig*
Kristin S Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Gratulerer gratulerer! Fint at det ble som du håpet!! :-)
TeddyToria Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Ja, så spennende! Gratla - herlig å ha kjolen i hus kan jeg tenke! Men har helt glemt meg rundt for hvilken kjole det var du hadde kjøpt, og sitter her og tripper og håper vi får se bilde! :-)
AvaAdore Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 29. mars 2005 de som bestiller bilde, får bilde:) Link til kjolen JEg synes den er nydelig.. må legges opp litt, men ellers går det bra.. tror jeg... hjar ikke våget å prøve den ennå
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Kjolen er nydelig :-) Akkurat etter min smak :-) Grattis
Harry's kvinne Skrevet 29. mars 2005 #10 Skrevet 29. mars 2005 Gratulerer! Og, ja, det er en flott kjole Min blir ikke sendt ut før 23. mai, så jeg må nok smøre meg med masse tålmodighet.
AvaAdore Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2005 de skaffet en til meg fra MS tidligere enn planlagt siden det ikke er lenge til bryllupet... UTEN Å TA EKSTRA BETALT... DET synes jeg er bra service..
solisol Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 Gratulerer...Nå ble jeg bare såååå miiiisssunnnellliig... Lenge til min kjole kommer.. Din kjole var jo bare aldeles nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå