Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #1 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg er blitt forelsket. Vi har kjent hverandre i sju år. Han ble dumpet for noen måneder siden, det ble forsåvidt jeg også. Men jeg har endelig kommet på andre tanker. Eneste problemet er, og dette kan høres fjortis ut, men siden jeg har kjent han så lenge og han ikke har en mobil han bruker så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal uttrykke det. Heller ikke på mail, det blir bare rart. Det høres kanskje helt på jordet ut, men det er en enkel måte å uttrykke interesse på. Nå snakker jeg ikke bildemeldinger, men bare kontakt. Det funket forrige gang, men vi kjente ikke hverandre så godt fra før av. Men hva skal jeg gjøre?? Jeg vil ikke risikere vennskapet heller. Så jeg er litt rådvill!! Hvordan i himmelens navn skal jeg vise det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2002 #2 Del Skrevet 22. august 2002 Kom igjen da!! Hva skal jeg gjøre for å vise han at jeg er interessert uten å ødelegge vennskapet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 22. august 2002 #3 Del Skrevet 22. august 2002 Har du noe inntrykk av at han sitter med de samme følelsene? Nå er jeg ganske forsiktig av meg, men jeg ville ha begynt å flørte litt ved å gi komplimenter, foreslå turer på cafe osv.. Vise med kroppspråk at jeg var interessert for å finne ut hvordan jeg lå an.. Hvis jeg ikke fikk noe tilbake tror jeg nok at jeg ville holdt det for meg selv for å ikke ødelegge vennskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #4 Del Skrevet 26. august 2002 Men det er litt vanskelig å finne ut hva han syns. Han var forelsket i den forrigere kjæresten sin i ett år før de ble sammen og ingen visste noe før da. Knapt nok henne. Han har ikke lett med å vise følelser, så den kan bli litt vanskelig. Jeg kjenner han så godt at jeg føler jeg kunne bare sagt det til han og det ville ikke ødelagt noe, men er fortsatt ikke helt sikker på om jeg bør teste det ut...og man vet jo aldri, alle kan gjøre ting du ikke forventet. Men jeg er fortsatt litt frustrert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå