AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Kort spagettikjole? Langermet kort? Lang med split (kler meg i utgangspunktet dårlig) Elegant med puffermer? SORT? SÖLV? PUDDERROSA? GULL? Tenker å ha enten höye sandaler i sort eller pumps. En boa, statement-öredobber , massivt smykke, röde lepper og marilyn monroe-hår. Men hvaslgs kjole? Er gatsbystilen innenfor tema eller er det et sidespor? Legg gjerne ved linker til kjoler i butikk som dere tenker kan passe! Jeg kler best kjoler over kneet. Anonymkode: 7aee9...d6f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Jeg tenker glamour og maksimalisme. Tror neppe temaet setter noen begrensninger utover det, og det virker som om du er på rett spor. Men med så mye tilbehør ville jeg gått for en enkel kjole. Feks en stroppekjole i sateng. "Gatsbystilen" er 20-talls, og ikke nødvendigvis Hollywood. Skal du gå for retro så er du mer på 50-tallet når hår og sminke er inspirert av MM. Anonymkode: 1704c...741
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Ikke gå for Marilyn i hvertfall, sikkert mange som gjør det 🙈 Anonymkode: 96f81...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå