AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Jeg er ikke den eneste, det gjelder alle "barna" deres, inkuldert min samboer, Vi er heldig at vi ikke bor i samme by og skal ikke ha barn. hvordan takler du dine svvigerforeldre Anonymkode: 39100...120
Jadzia Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Velger kameler til jeg hoster hårballer og tenker de er et nødvendig onde på mange fronter. De er ikke bare dritt altså, men det har vært fryktelig mye opp gjennom årene med dem i forhold til oss. Og jeg har mang en gang vært frista til å gi mannen et ultimatum. Samtidig skal man være glad man har mennesker som er der og bryr seg om seg. Plutselig en dag er de borte og da vil man savne dem. 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 4 minutter siden, Jadzia skrev: Velger kameler til jeg hoster hårballer og tenker de er et nødvendig onde på mange fronter. De er ikke bare dritt altså, men det har vært fryktelig mye opp gjennom årene med dem i forhold til oss. Og jeg har mang en gang vært frista til å gi mannen et ultimatum. Samtidig skal man være glad man har mennesker som er der og bryr seg om seg. Plutselig en dag er de borte og da vil man savne dem. De maser og maser, det ene "barnet" har gitt de total forbud om å ringe og melde de pga mas om flytting deres,¨ og dette er over måneder!!! samboer og jeg er dritt lei, og de har blitt slettet av de andre barna fra facebook flere ganger før, yngste man nektet å gi telefon nr hans når han reiste, jeg skjølnner hvorfor np! Ikke respektere de at de ikke kan poste bilder på favebook, bl annet, og har hatt store krangler med barna om dette. Hvordan takle jævla masekopper som ikke tar nei for et nei, og kun skal sin egen vilje? Merker det er vanskelig å svelge kamelere, de driver hele familien gal! Anonymkode: 39100...120 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 5 minutter siden, Jadzia skrev: Velger kameler til jeg hoster hårballer og tenker de er et nødvendig onde på mange fronter. De er ikke bare dritt altså, men det har vært fryktelig mye opp gjennom årene med dem i forhold til oss. Og jeg har mang en gang vært frista til å gi mannen et ultimatum. Samtidig skal man være glad man har mennesker som er der og bryr seg om seg. Plutselig en dag er de borte og da vil man savne dem. Svigerfar er lett å møtes, for da oppfører han seg ordnelig, men sviogermor, det har vært stikk etter stkk til meg og begge, være på besøk komme brasende inn i soverommet og bablet om å ikke være velkommen, når hun visste jeg hadde vært dårlig dagen før, og fått beskjed om at jeg var syk den dagen. istendenfor å flytte seg et annet sted, gjorde hun oppussing inne på soverommet, og klagte på at det var mye lettere om å være to om jobben, om å sett i sammen en skuff... Utrolig slitosmt, og slik er de og hun i real life og alle reagere, hun kan sitte i 20 min å si at hun spandere ikke middag, en gang så var i byen for hun spratt av gårde når det var snakk om spise og var borte mye lengre enn det vill ta å hente koffert og komme tilbake, dobbelt så lang tid, Anonymkode: 39100...120 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 9 minutter siden, Jadzia skrev: Velger kameler til jeg hoster hårballer og tenker de er et nødvendig onde på mange fronter. De er ikke bare dritt altså, men det har vært fryktelig mye opp gjennom årene med dem i forhold til oss. Og jeg har mang en gang vært frista til å gi mannen et ultimatum. Samtidig skal man være glad man har mennesker som er der og bryr seg om seg. Plutselig en dag er de borte og da vil man savne dem. Så hva gjør man? Begrenser hvor opfte de kan være på besøk og hvor lenge og samme den andre veien? Er lettere å besøke de, men oss hos er det 52 kvadratmeter, og 1 soverom og 1 stue. og samboer har hatt store krangler med de om at de ikke kan komme så ofte som de vil og så lenge de vil og bo hos oss, og svigermor surmuler og trekker opp dette hver gang er på besøk, tilogmed lagt alt skylden på meg, og tror ikke på hvorfor det ikke passer at de sover hos oss under arbeidsdager. Anonymkode: 39100...120 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så hva gjør man? Begrenser hvor opfte de kan være på besøk og hvor lenge og samme den andre veien? Er lettere å besøke de, men oss hos er det 52 kvadratmeter, og 1 soverom og 1 stue. og samboer har hatt store krangler med de om at de ikke kan komme så ofte som de vil og så lenge de vil og bo hos oss, og svigermor surmuler og trekker opp dette hver gang er på besøk, tilogmed lagt alt skylden på meg, og tror ikke på hvorfor det ikke passer at de sover hos oss under arbeidsdager. Anonymkode: 39100...120 "de Anonymkode: 39100...120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 Jeg har fått evig nok av svigermor, og jeg er møkk lei av å svelge kameler. Jeg vil ha så lite som mulig med henne å gjøre, og dette har jeg gitt mannen klar beskjed om. Ungene skal heller ikke omgås henne mer enn nødvendig. Hun er farlig om man slipper henne inn under huden. Anonymkode: a8bfa...7ff 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått evig nok av svigermor, og jeg er møkk lei av å svelge kameler. Jeg vil ha så lite som mulig med henne å gjøre, og dette har jeg gitt mannen klar beskjed om. Ungene skal heller ikke omgås henne mer enn nødvendig. Hun er farlig om man slipper henne inn under huden. Anonymkode: a8bfa...7ff samboer hadde ett oppgjør med de våres forhold til besøk, og de har mast mye ang en tur vi skal å i sammen siden februar mnd, har en mager trøst om at de kanskje roer seh ned etter turen og det blir vanlig igjen og god kontakr, Anonymkode: 39100...120 1
Emmelise Skrevet 22. november 2018 #9 Skrevet 22. november 2018 Kremert og gravlagt lenge før jeg traff mannen. Merker det går knakende godt når jeg ser hva enkelte svigerforeldre prøver seg på. 8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #10 Skrevet 22. november 2018 7 minutter siden, Emmelise skrev: Kremert og gravlagt lenge før jeg traff mannen. Merker det går knakende godt når jeg ser hva enkelte svigerforeldre prøver seg på. Ikke sant, samentlige synes de er vanskelige, de kan være årleite og hyggelige, men nå de siste 9 mnd har det vært mye. Jeg har værtfall innsett nå at det ikke er personlig, de er sånn mot andre, jeg synes synd på den nye kjæresten som opplever det med en gang, jeg hadde det veldig fint og koselig det første året, Men så er det med besøk de ikke skjønner, og denne turen som ingen av oss gleder oss til, men bare gleder oss til at den skal blie ferdig.. Anonymkode: 39100...120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #11 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke sant, samentlige synes de er vanskelige, de kan være årleite og hyggelige, men nå de siste 9 mnd har det vært mye. Jeg har værtfall innsett nå at det ikke er personlig, de er sånn mot andre, jeg synes synd på den nye kjæresten som opplever det med en gang, jeg hadde det veldig fint og koselig det første året, Men så er det med besøk de ikke skjønner, og denne turen som ingen av oss gleder oss til, men bare gleder oss til at den skal blie ferdig.. Anonymkode: 39100...120 "alle andre Anonymkode: 39100...120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #12 Skrevet 22. november 2018 40 minutter siden, Jadzia skrev: Velger kameler til jeg hoster hårballer og tenker de er et nødvendig onde på mange fronter. De er ikke bare dritt altså, men det har vært fryktelig mye opp gjennom årene med dem i forhold til oss. Og jeg har mang en gang vært frista til å gi mannen et ultimatum. Samtidig skal man være glad man har mennesker som er der og bryr seg om seg. Plutselig en dag er de borte og da vil man savne dem. Hva er det har vært fryktelig mye av oppover årene? Om jeg kans spørre? Anonymkode: 39100...120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #13 Skrevet 22. november 2018 Min nåværende svigermor er kjempe herlig og god! Moren til han jeg har barn med derimot.. Hun var grusom å forholde seg til selv etter bruddet, men heldigvis dreit hun seg sånn ut at jeg med god samvittighet har slettet og blokkert henne over alt. Man får svelge kameler det man kan, men samtidig viktig å kjenne hvor egne grenser går. Anonymkode: ee47d...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #14 Skrevet 22. november 2018 Har en ekkel svigerfar som klår..Gruer meg sånn til jul da jeg blir nødt til å omgås han i flere dager. Anonymkode: a2b89...e36 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #15 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min nåværende svigermor er kjempe herlig og god! Moren til han jeg har barn med derimot.. Hun var grusom å forholde seg til selv etter bruddet, men heldigvis dreit hun seg sånn ut at jeg med god samvittighet har slettet og blokkert henne over alt. Man får svelge kameler det man kan, men samtidig viktig å kjenne hvor egne grenser går. Anonymkode: ee47d...3d6 Vi har bestemt oss for å kjøre reglene og grensene våres stein hard i begynnelsen, og så kanskje være mer fleksibel, når de godtar det, jeg har også sagt at jeg orker kun 4 helger fredag i søndag hvor de overnatter oss (de vil gjerne komme 3-dager hver mnd å sove over), og at vi kun besøker de 2 ganger i året, og da toppen 4 dager. Anonymkode: 39100...120 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #16 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har en ekkel svigerfar som klår..Gruer meg sånn til jul da jeg blir nødt til å omgås han i flere dager. Anonymkode: a2b89...e36 HUff da.. Anonymkode: 39100...120 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #17 Skrevet 22. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har bestemt oss for å kjøre reglene og grensene våres stein hard i begynnelsen, og så kanskje være mer fleksibel, når de godtar det, jeg har også sagt at jeg orker kun 4 helger fredag i søndag hvor de overnatter oss (de vil gjerne komme 3-dager hver mnd å sove over), og at vi kun besøker de 2 ganger i året, og da toppen 4 dager. Anonymkode: 39100...120 "til Anonymkode: 39100...120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #18 Skrevet 22. november 2018 Samboer støtter meg på det, så dette har vi bestemt i felleskap, da han er veldig lei å. Anonymkode: 39100...120 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #19 Skrevet 22. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått evig nok av svigermor, og jeg er møkk lei av å svelge kameler. Jeg vil ha så lite som mulig med henne å gjøre, og dette har jeg gitt mannen klar beskjed om. Ungene skal heller ikke omgås henne mer enn nødvendig. Hun er farlig om man slipper henne inn under huden. Anonymkode: a8bfa...7ff Hva gjør du når du må være sammen henne da? Trekker deg unna litt og tar en pause? Anonymkode: 39100...120
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #20 Skrevet 22. november 2018 1 time siden, Emmelise skrev: Kremert og gravlagt lenge før jeg traff mannen. Merker det går knakende godt når jeg ser hva enkelte svigerforeldre prøver seg på. Stygg kommentar. Lurer på hvordan du selv blir som svigermor. Hva tenker mannen din om at du synes det er en lettelse å slippe foreldrene hans? Anonymkode: 32218...cd4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå