MiniMjau Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Hva gjorde dere med katten i påskeferien? Ble den med på turen? Passet naboer den? Fikk den stor skål med mat og vann og et "lykke til og god påske" før dere dro en uke på fjellet? Er bare nysgjerrig på hvordan dere løser ferieproblematikken dere som har dyr, og spesielt katter... :-)
Sheba Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Pus har vært på hytta i hele påsken. Kun innendørs, men det har gått alldeles utmerket! Så lenge vi reiser bort et sted i Norge tar vi pus med på tur!
Cherie Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Hunden blir med på påsketur Og forsåvidt på tur i resten av europa om dette skulle være ønskleig også....pga hun er eu-vaksinert
Sniglå Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Vi reiste ikke på påskefjellet, men på masse familebesøk. Vi parkerer katten hos foreldrene mine hvis vi skal reise bort, de har en katt fra før som vår kommer godt overens med. De er nemlig bestekompiser! (Eller kanskje mer som tuppen og lillemor, bare at de er to gutter... )
Arkana Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Vanligvis har vi hatt henne på verdens beste kattepensjonat. Men nå har broren min flyttet hit, så han passet pusen vår i ferien.
MiniMjau Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2005 Vanligvis har vi hatt henne på verdens beste kattepensjonat. Men nå har broren min flyttet hit' date= så han passet pusen vår i ferien. Hvilket pensjonat bruker du?
Mrs. K Skrevet 29. mars 2005 #11 Skrevet 29. mars 2005 Vi var hjemme hos våre 2 puser i år, men vi passet katter for en venninne. Barna mine var masse derhenne og koste med kattene og min venninne synes at det var deilig å møte 2 storfornøyde katte da hun kom hjem. Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 litt dumt å tro at det nytter å sette ut mat til katten å reise vekk. Andre katter likter slikt på veldig langt hold. fugler også. Slik kan det gå at pus blir uten mat. Tror ikke noen er så stygg med pus at de gjør slikt
bizzy Skrevet 30. mars 2005 #13 Skrevet 30. mars 2005 Katten ble med på hytta :D Han elsker å kjøre bil og det er ikke noe problem å slippe han ut når vi kommer frem. Tror han er hund og går fot på fremmede steder Holder seg i nærheten og er altfor pysete til å dra på oppdagelsesferd særlig lenger enn 5-10meter unna hytte/hus. Skal vi til utlandet blir han passet av foreldre eller søsken, har vært på pensjonat en gang også! Blir aldri etterlatt alene hjemme om vi skal bort en helg heller, da han er veldig sosial og nok ville mistrivdes.. Enkel og grei å ta med siden han som sagt elsker bilturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå