AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Holder på å bli gal av dette utslettet på kragebeinet. Det er varmt(men ikke brennende eller sviende), og klør. Kom plutselig etter dusj i forgårs, ble bedre i går, blusset opp i dag. Ikke dusjet siden. Ikke endret såpe, vaskemidler, osv. Droppet smykke i tilfelle det var det, men er like ille. Klarer ikke gå med skjerf eller sminke over heller for da klør det bare mer. Prøver å la være men kløen er ganske intens, hjelper ikke med fuktighetskrem (brukt den lenge). Anonymkode: 4533e...a9d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Reaksjon på parfyme? Elveblest? Anonymkode: 96b69...2bf 1
Jadzia Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Det kan se ut som elveblest. Har du spist noe du ikke pleier eller tatt noen nye medisiner? 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Reaksjon på parfyme? Elveblest? Anonymkode: 96b69...2bf Bruker ikke parfyme og jobben min er også parfymefri, kjører bil så ikke fra buss heller. Just now, Jadzia said: Det kan se ut som elveblest. Har du spist noe du ikke pleier eller tatt noen nye medisiner? Hva er egentlig elveblest?:P Og kan jeg gjøre noe med det? Men nei, ingenting uvanlig som jeg kan komme på. Eneste nye jeg har fått innomhus er omega 3 kapsler men de har jeg ikke begynt å ta enda + at jeg har tatt dem før. Anonymkode: 4533e...a9d
Anki- Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 Jeg synes ikke det ser ut som elveblestutslett - ikke de jeg har sett i hvert fall. Men om det er det, så kan det funke med loratadin-tabletter/cetirizin som du får kjøpt uten resept på apoteket
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Det kan hende huden din reagerer på kulden som har komt. Den kom ganske plutselig, og da kan huden reagere. Anonymkode: 7bc2c...201
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå