Gå til innhold

Tips til ullundertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg ditt beste ullundertøy som holder best på varmen.

På forhånd takk.

Anonymkode: 4d633...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Devold expedition, dyrt, deilig og varmt!! Sjekk ut om det er noen tilbud i morgen, min lokale sport1 har 40% på alt fra Devold i morgen..

Anonymkode: 7384b...7ef

Skrevet

Den med høy hals og med glidlås i halsen forresten...

Anonymkode: 7384b...7ef

Skrevet

Janus Wool exclusive ull/silke som selges på Apotek 1, mykt og varmt, klør ikke når jeg blir varm.

Anonymkode: 9bb67...23c

Skrevet

Foreløpig holder jeg en knapp på ulltøyet fra Lanullva. Med Janus som en god nr. 2. 

Skrevet

Har lagt min elsk på EVA ullundertøy fra Sparkjøp denne sesongen. 100% Merinoull.

Anonymkode: 3a071...72d

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt min elsk på EVA ullundertøy fra Sparkjøp denne sesongen. 100% Merinoull.

Anonymkode: 3a071...72d

Også veldig bra, så støtter denne. Kommer ikke inn på nettsiden dems nå, men har den silkekant eller blondekant?

Skrevet

Har masse ullundertøy, men ingenting slår Aclima. Det er utrolig holdbart, slitesterkt og varmt. Har også god erfaring med Lanullva, Devold og Janus :)

• Liker 1
Skrevet

Icebreaker er også bra.

Anonymkode: aa9e3...f71

• Liker 1
Skrevet

Det meste av ullundertøy i 100% ull er om lag akkurat like bra, inga stor skilnad mellom dei ulike merka, skilnaden ligg i kor tjukke eller tynne kleda er. Om du verkeleg skal halde deg veldig god og varm må du ha fleire lag. Og då ville nok eg tilrå ullnetting inst, og så eit lag med ullundertøy utanpå dette, gjerne det billegaste du finn. Legg til nye lag til du er varm nok, og tett det heile med vindtett bomull som pustar bra. I sterk kulde er bomull mykje betre enn membranplagg. Om du treng enda meir varme er dunklede bra, og pels er enda varmare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...