Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Hei. Har vært ute å reist i påsken, og kjøpte meg ny LV veske (ekte). Kom hjem og av alle ting har lillesøsteren min kjøpt samme.... Da vi bor sammen, og deler alt har vi ikke bruk for to. derfor tenkte jeg å selge min.... Hvor lett er det å få solgt den? Og kanjeg få det jeg ga for den? Hvor bør jeg selge den? Vesken ligger fortsatt pakket inn fra LV butikken, med pose og kvittering.
Gjest ståkefjåla Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Kan du ikke sette inn en annonse på Finn eller no? Om du er heldig kan du sikkert få halvparten eller noe? I alleflall 1000 kr er det sikkert mange som vil betale for en veske om den er fin da.
Gjest trådstarter..... Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Har sett på QXL men der er det så mange fake vesker til salgs, og de går for en pris det er helt uaktuellt å selge vesken for. Hvordan bør jeg isåfall presentere vesken, slik at man forstår at den er ekte??
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Kan du ikke sette inn en annonse på Finn eller no? Om du er heldig kan du sikkert få halvparten eller noe? I alleflall 1000 kr er det sikkert mange som vil betale for en veske om den er fin da. 1000 kroner for en ubrukt LV? Å nei du, den kan du selge for mye mer avhengig av hvilken størrelse og modell den er.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 .Hvordan bør jeg isåfall presentere vesken, slik at man forstår at den er ekte?? Presiser at vesken selges innpakket fra butikken og at den ikke er åpnet. Inni vesken skal det være et garantikort som beviser ektheten. Emblemet inni vesken mot baksiden bør normalt sett også duge som bevis.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Hvor mye ga du for den ny? Gir en liten pekepinn på hvor mye du kan selge den for..
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Hva slags modell er det og hvilken LV butikk ble den kjøpt i?
Tusenfryd Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Hva med å forsøke Kvinneguidens egen markedsplass? http://www.kvinneguiden.no/annonser/
Gjest Trådstarter... Skrevet 29. mars 2005 #11 Skrevet 29. mars 2005 Hukser ikke helt hva modellen heter, men det står på kvitteringen. Ikke så stor veske, skulderrem, et stort rom, og en liten "lomme" på forsiden av vesken. Er fra den nye kolleksjonen, som er i en helt speisell type lær (kjennes nesten ut som plast egentlig...) Ikke så stor, i lys beige med LV "printet" inn i læret (dvs ikke trykkt i en annen farge. Den er kjøpt i LV butikken i Roma.
Gjest Trådstarter... Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 Fant vesken på LV hjemmeside. Den heter Mallory Square, og er i Monogram Vernis Leather. (om det sier noen noe...)
Gjest Trådstarter... Skrevet 29. mars 2005 #14 Skrevet 29. mars 2005 Ser ikke helt relevansen av å oppgi prisen, men det kostet 520 Euro
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #15 Skrevet 29. mars 2005 Ser ikke helt relevansen av å oppgi prisen, men det kostet 520 Euro Du skal selge en veske, men ser ikke relevansen av å oppgi den opprinnelige prisen når du lurer på hvor mye du skal selge den for? Er dette bare tull? Til opplysning; 520 Euro er ca. 4160 NOK
Dagensdiva Skrevet 29. mars 2005 #16 Skrevet 29. mars 2005 Klart det er relevant at du oppgir pris når du selv spør om forslag til hvor mye du kan selge den for?(hvis jeg leste riktig?).
Gjest Trådstarter... Skrevet 29. mars 2005 #17 Skrevet 29. mars 2005 Men jeg prøver jo ikke å selge vesken her. Jeg har spurt om hvilke kanaler jeg bør benytte meg av for å selge vesken, og hvordan jeg kan bevise vi annonse at den er ekte. Samt om jeg kan ta 100% av salgssumen eller hvordan det er. Jeg har jo ikke bedt noen om å foreslå en konkret pris, derfor ser jeg ikke poenget med å oppgi det her (men i en annonse, ja)
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #18 Skrevet 29. mars 2005 Dette er to av de mest brukte stedene for nettauksjoner i Norge. www.finn.no www.qxl.no I og med at LV er populært og at ekte LV ikke selges her i landet ville jeg forsøkt meg på 3500 kroner siden vesken er helt ny og ubrukt. Så kan du heller senke prisen hvis du ikke finner en kjøper.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #19 Skrevet 29. mars 2005 Hø, jeg ville aldri betalt så mye for en veske. Iallefall ikke en som du kan kjøpe en like fin kopi av for 300 kr. Så
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #20 Skrevet 29. mars 2005 Hø' date=' jeg ville aldri betalt så mye for en veske. Iallefall ikke en som du kan kjøpe en like fin kopi av for 300 kr. Så[/quote'] De fleste mennesker ville ikke det, men noen vil. Så la de få lov til det uten at de skal fremstilles som dumme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå