AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Nå skjønner jeg ingenting.. 9 dpo i går og startet å blø.. Tenkte at ja ja der kom det, nesten en uke for tidlig.. Testet i går morgen og med litt godvilje klarte jeg å skimte to streker. I dag tok jeg bare en test for å se og der kan jeg også så vidt se en strek, tok så en eggløsningestest og den ble positiv.. I går var det kun en strek på den, i dag er det to like sterke streker.. Kan vel ikke ha eggløsning igjen nå? Anonymkode: 5f202...2e1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 En eggløsningstest kan slå positivt ut ved graviditet. Og hvor mye blod er det snakk om? Jeg begynte å spotte 6 dpo, og 7 dpo kom det en frisk blødning. Fortsatte å spotte i en uke etter det. Tok graviditetstest 12 dpo som var knallpositiv. Også mulig at egget ikke slapp når du trodde du hadde eggløsning sist, og at eggløsningen ble forskjøvet til nå. Ta en ny graviditetstest igjen i morgen eller evt om noen dager med morgenurin Anonymkode: b9e22...110 1
Miss.Wildfox Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Høres ut som festeblødning. Egget fester seg mellom 7-12 dager etter eggløsning og man kan da få en blødning. Vanligst at det skjer på dag 9/10. Det er først når egget fester seg i livmoren at det begynner å frigis HCG som kan gi positiv test. Verdiene dobler seg fra dag til dag. Egget kan bruke noen dager på å grave seg ned. Eggløsningstester blir positive ved HCG i tillegg til eggløsning, så at du har svak positiv eggløsningstest og graviditetstest kan være tegn på at du er gravid. Ta en ny test på morgenurin om et par dager å se. Masse lykke til! 😊
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Ja jeg får bare vente, å heller prøve å ikke teste før søndag. Ikke no voldsom blødning, mindre enn vanlig tr. Ser ut som det gir seg.. Anonymkode: 5f202...2e1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #5 Skrevet 27. november 2018 Etter å ha hatt småblødninger i fem dager og ikm var egentlig i går, så tok jeg denne nå.. Er ikke den altfor svak til å være en dag over det som egentlig var ikm dato? Anonymkode: 5f202...2e1
Betta123 Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha hatt småblødninger i fem dager og ikm var egentlig i går, så tok jeg denne nå.. Er ikke den altfor svak til å være en dag over det som egentlig var ikm dato? Anonymkode: 5f202...2e1 Jeg ser streken😊 kan jo være at du produserer lite hcg og sent? Ville prøvd med en apotek test, clearblue kanskje😊
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 Hadde egentlig slått meg til ro med at det var TR som kom nesten en uke for tidlig, men ett eller annet gjorde at jeg testet nå bare sånn just in case.. Har ellers ingen symptomer på at jeg skal være gravid denne gangen Anonymkode: 5f202...2e1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 Du beskriver min SA. Begynte også å blø 9 dpo og fikk positiv test, men den ble aldri sterkere. Etterhvert tok blødningen seg opp og streken forsvant. Anonymkode: 873fb...a6a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #9 Skrevet 27. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du beskriver min SA. Begynte også å blø 9 dpo og fikk positiv test, men den ble aldri sterkere. Etterhvert tok blødningen seg opp og streken forsvant. Anonymkode: 873fb...a6a Ok.. Men testene mine var negative frem til i dag, blødningen stoppet søndag.. IKM var i går Anonymkode: 5f202...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå