AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Har et vindu med tre ruter, og de to på siden går å åpne innover sånn at de får jeg vasket uten problem. Så er det ruten i midten da, som ikke går å åpne, og jeg tør bare ikke stå på knærne og bøye meg utover! Har høydeskrekk og det er noen meter ned til bakken! Går det an å få kjøpt en litt lang kost å vaske med? Kan dere være så snille å hjelpe meg her. Bor ved raffinert bygate og må nok vaske ganske ofte. Nå ser det ikke ut etter at jeg har bodd her i to måneder, og jeg begynner å bli litt desperat! Noen tips? Hadde blitt utrolig glad for det! 🙂 Anonymkode: b059c...6a4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har et vindu med tre ruter, og de to på siden går å åpne innover sånn at de får jeg vasket uten problem. Så er det ruten i midten da, som ikke går å åpne, og jeg tør bare ikke stå på knærne og bøye meg utover! Har høydeskrekk og det er noen meter ned til bakken! Går det an å få kjøpt en litt lang kost å vaske med? Kan dere være så snille å hjelpe meg her. Bor ved raffinert bygate og må nok vaske ganske ofte. Nå ser det ikke ut etter at jeg har bodd her i to måneder, og jeg begynner å bli litt desperat! Noen tips? Hadde blitt utrolig glad for det! 🙂 Anonymkode: b059c...6a4 Ikke raffinert 😄 trafikkert, haha Anonymkode: b059c...6a4 2
solmåneogstjerner Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Ja du får kjøpt teleskopstang og evt annet du trenger på jernvare/byggevarebutikker. Du bør absolutt ikke lene deg ut av vinduet!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Det går nok bra! Bare sørg for at du ikke er alene når du pusser vinduene, i tilfelle du tross alt ramler ned. Anonymkode: 58709...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå