Gå til innhold

Hvor god tid liker du å ha om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å ha god tid om morgenen. Står opp rundt 1,5 time før jeg må dra. Bruker egentlig bare mesteparten av tida på å slappe av i sofaen med kaffe.

Noen er jo helt motsatte, hvor de står opp, en kjapp tur på badet, spiser en rask frokost og drar.

Hvordan er du? :)

Anonymkode: fd5e3...107

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Bruker ca 45 min før jeg går ut. Liker å ta meg tid til frokost og kaffe.

Skrevet

Bruker så kort tid som mulig, står ikke opp før tidligst en halvtime før jeg må være ute av døra, kun dusj, ingen mat 🙂

Anonymkode: 381fa...e4d

• Liker 1
Skrevet

God tid, 1,5-2 timer før jeg må dra. 

Anonymkode: 3936f...f47

• Liker 2
Skrevet

1,5 timer før jeg fikk barn, og 2-3 timer nå når jeg også skal stelle og få mat i barnet mitt 😴

Anonymkode: 40912...945

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ha 1,5 time på morgenen. Har funnet ut at det er en perfekt tid for meg. Ikke noe mindre i hvert fall. Da kan jeg spise frokost, drikke kaffe mens jeg ser litt på god morgen norge. Bruke god tid på badet, kle på meg og pakke sakene mine uten at jeg må løpe fra a til b. Mindre enn 1,5 time - da stresser jeg, og jeg HATER stress. 😝 Noen greier seg fint med en halvtime og stresser ikke overhodet - men jeg koser meg veldig med den tiden jeg har før jeg må gå :) 

Anonymkode: 093e9...47f

Skrevet

Spørs hva jeg skal. Om jeg skal dusje så må jeg ha 1,5 time. Om jeg slipper dusjen så liker jeg å ha rundt 45-60 min. 

Anonymkode: 70df8...da5

• Liker 1
Skrevet

Står opp kl 06:20 og tar bussen kl 07:00. 

Anonymkode: a0d90...adb

Skrevet

Har alltid god tid uansett når jeg står opp🙂

Anonymkode: e71ec...409

Skrevet

Jeg er alltid ute i siste liten når jeg skal på arbeid. Har ikke tid å sitte å slappe av på morgenen.
Men må alltid ankomme jobb ferdig kledd 15min før oppstart for å kunne omstille meg og våkne litt :)

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker så kort tid som mulig, står ikke opp før tidligst en halvtime før jeg må være ute av døra, kun dusj, ingen mat 🙂

Anonymkode: 381fa...e4d

Samme her. Liker å sove så lenge som mulig

Skrevet (endret)

Jeg beregner en time og et kvarter om morgenen når jeg skal tidlig avgårde, og er veldig vanemenneske, så har helt klare rutiner! 

Fem minutter på badet, ti minutter halvt i søvne på sofaen (med alarm på telefonen så ikke jeg sovner fra alt), 15-20 minutter til frokost, 10-15 minutter på badet igjen for å gjøre meg klar, også slappe av litt igjen før jeg må dra :P

Endret av princeofithilien
Skrevet

20 min kanskje? Ofte mindre enn det. Jeg dusjer alltid om kvelden, bruker ikke sminke og spiser ikke frokost. Så jeg vasker bare ansiktet, pusser tenna, fikser håret, kler på meg og drar. 

Anonymkode: 6b107...f5b

Skrevet

Jeg må ha 1,5-2 timer før vi skal ut av døra. Det er mye som skal ordnes på den tiden, matpakker, frokost, kle på småbarn, gå tur med hund. Jeg liker også å sove lenge, men vet av bitter erfaring at en halvtime ekstra ikke er verdt det. Det er kjipt å stå tidlig opp, men enda kjipere å stresse og få dårlig stemning.

Anonymkode: 579c8...342

Skrevet

15-20min! 

Alt av klær legges frem dagenfør. 

Rett på badet, tannpuss, mascara , rett i gangen på med jakke og sko og ut. 

Skal jeg dusje legger jeg til 30minutter så jeg rekker å tørket håret.

Anonymkode: 152d1...6af

Skrevet

Står opp alt mellom 4 timer til 15 minutter før jeg må dra, men siden jeg er student så varierer jo hverdagen med når jeg må på forelesning og slikt. Elsker god tid om morgenen, har også oppdaget jeg er mer produktiv da, fordi jeg har mer energi i forhold til ettermiddag og kveld. Lager god frokost, gjør litt diverse og stikker. Ganske grei rutine 😄

Skrevet

Har aldri fått noen rutine på det, er alt for surrete. Ganske fleksibelt når jeg må være på jobb og bestemmer meg gjerne på morgenen hvordan jeg skal løse det. I går stod jeg opp kl 6 og satt på bussen kl. 6.40, i dag våknet jeg 5.45, ble opptatt med sex og vi skal spise frokost sammen nå, kanskje jeg når bussen 8.20.

Anonymkode: 14ed6...69f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...