Gå til innhold

Konfirmasjon og mat....

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendgvis , ta å google litt så ser du bilder fra brylluper og reklame for å ha pizza buffe i bryllup-

Det behøver ikke å være grandiosa, eller en kjedelig pizza fra peppes.

Anonymkode: e922e...51f

Neida man kan kombinere pizza med noe annet som vi feks gjorde med våre thai og mexicana-koldtbord. 

Men man bør respektere at det er en høytidelig og once in a lifetime opplevelse for ungdommen i det minste! Og selv om 14-15 åringen ikke skjønner det i dag så vil dagen bety mye for ungdommen og da skylder de som arrangerer festen den ungdommen å gjøre det skikkelig! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette anser du å ikke være en ytterlighet? Helt normalt og vanlig selskapsmat? En høytidelig anledning? Passer til bunad og brudekjole, ingen gjester syns det er kjipt?

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Elektra skrev:

Neida man kan kombinere pizza med noe annet som vi feks gjorde med våre thai og mexicana-koldtbord. 

Men man bør respektere at det er en høytidelig og once in a lifetime opplevelse for ungdommen i det minste! Og selv om 14-15 åringen ikke skjønner det i dag så vil dagen bety mye for ungdommen og da skylder de som arrangerer festen den ungdommen å gjøre det skikkelig! 

Fortell dette de alle disse brudeparene 😂

• Liker 1
Skrevet

Pizza-catering-for-weddings-1_sxkbu0.jpg

På et strandbryllupp ja, du ser også at dette ikke er i Norge. 

På en konfirmasjon nei. 

I bryllupet er også hovedpersonene voksne nok til å ta disse bestemmelsene, det er de ikke i en konfirmasjon. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lou Salome skrev:

Og dette anser du å ikke være en ytterlighet? Helt normalt og vanlig selskapsmat? En høytidelig anledning? Passer til bunad og brudekjole, ingen gjester syns det er kjipt?

Ja, hvorfor ikke, så lenge det er en skikkelig buffet, og ikke grandis og pepes så..

Men skikkelig kvalitet pizzaer med dressing osv..

• Liker 1
Skrevet

På et strandbryllupp ja, du ser også at dette ikke er i Norge. 

På en konfirmasjon nei. 

I bryllupet er også hovedpersonene voksne nok til å ta disse bestemmelsene, det er de ikke i en konfirmasjon. 

Hva har det med saken å gjøre?

Hva med foreldrene synes det er okay?

Da mener du at det plutselig er okay dA?

Så lenge det ikke er konfermanten som bestemmer?

For en logikk 😅

• Liker 2
Skrevet

Fortell dette de alle disse brudeparene 😂

Vi snakker om en konfirmasjon for en 14-15 åring som skal ut i livet. 

I bryllupet er hovedpersonene voksne og vet hva resultatet av beslutningene innebærer. 

Tenk deg selv, visste du som 14 åring hva som ville bety noe for deg som voksen? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor ikke, så lenge det er en skikkelig buffet, og ikke grandis og pepes så..

Men skikkelig kvalitet pizzaer med dressing osv..

Men med den logikken de fleste her har: Hva hvis ungdommen VIL ha Grandis da? Han/hun mååå jo får bestemme alt (visstnok)?

Anonymkode: 5d8b3...48e

• Liker 2
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre?

Hva med foreldrene synes det er okay?

Da mener du at det plutselig er okay dA?

Så lenge det ikke er konfermanten som bestemmer?

For en logikk 😅

Dersom foreldrene synes det er ok så synes jeg de raner sin tenåring for noe stort. 

Selvfølgelig kan en tenåring være med å bestemme, begge mine var det! Men når en tenåring tar beslutninger vi som voksne ser er borti natta så må man hindre dem i det, det er vår jobb som foreldre. 

• Liker 5
Skrevet

Men med den logikken de fleste her har: Hva hvis ungdommen VIL ha Grandis da? Han/hun mååå jo får bestemme alt (visstnok)?

Anonymkode: 5d8b3...48e

Og hva med om foreldrene synes det er okay, da er det jo okay da etter din logikk 😅

• Liker 1
Skrevet

Stasja å pyntet opp med pizza 😄

Brudekjole og kald pizza. 

Classy.. 

• Liker 2
Skrevet

Dersom foreldrene synes det er ok så synes jeg de raner sin tenåring for noe stort. 

Selvfølgelig kan en tenåring være med å bestemme, begge mine var det! Men når en tenåring tar beslutninger vi som voksne ser er borti natta så må man hindre dem i det, det er vår jobb som foreldre. 

HAHAHA

• Liker 2
Skrevet

Brudekjole og kald pizza. 

Classy.. 

Pizzaen er ikke kald 😅

Skrevet (endret)

Pizzaen er ikke kald 😅

Var du der? 

Jeg ser ingen ledninger eller varmeelement under pizzaen, kun et vanlig stativ.

Endret av Elektra
  • Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, Mystic woman skrev:

Med andre ord når man feirer barnedåp, kan gjestene få hver sin tåteflaske. :ler:

Nei jeg tenke mer på grøt egentlig. Neida, men om familien ikke er så høytidelige av seg så syns jeg det er greit å gjøre ting på sin egen måte. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva med om foreldrene synes det er okay, da er det jo okay da etter din logikk 😅

Man håper jo i det lengste at foreldrene er oppegående. 

Skrevet

Så nå har du det i Norge 😄

Skrevet
11 minutter siden, Elektra skrev:

Mulig noen legger veldig mye i konfirmasjon, men det eneste jeg husker fra da jeg ble konfirmert var at alle snakket om gavene sine. Ikke hva som ble servert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...