Gå til innhold

Hvor lenge må man regne med å bli veldig støl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp satt i gang med trening igjen, etter at det har vært alt annet enn prioritert de siste årene. Men jeg blir jo så støl! Det er ikke snakk om litt sår, men at det er så vondt at jeg sliter med å sette meg ned på toalettet, gå i trapper, bøye meg og strekke meg. 

Jeg er i en elendig fysisk form og føler ikke at jeg tar i for mye. Jeg tar grunnøvelser som utfall, knebøy, planke og pushups hjemme på stuegulvet. 

Hvor lenge må jeg regne med at det er slik? Det er jo ikke veldig motiverende at man ikke kan bevege seg uten smerter i flere dager etter en liten halvtime med trening.

Anonymkode: 1c077...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den type stølhet kan vare en stund! Jeg har trent styrke en stund, og blir fremdeles ganske støl - spesielt når jeg gjør nye øvelser. Fortsetter du med nøyaktig samme øvelsene vil stølheten gå over etter en stund, for kroppen din blir vandt til å gjøre øvelsene. Jeg har nettopp økt til 50 kg på knebøy med stang, og fy F*** jeg kjenner det i dag for å si det sånn!  

Så hold ut! Det blir bedre 😄 

Anonymkode: 3382d...8f1

Skrevet

Gruer meg til å starte med styrke igjen selv pga det :P For meg varer det noen ganger, så blir det plutselig bedre :) 

Jeg liker egentlig stølheten, da vet jeg at jeg har gjort noe. Men når man er støl i magemusklene og noen gir deg latterkrampe.... :P

Anonymkode: 04155...b6e

Skrevet

Når man begynner å trene regelmessig så går det over. Tar selv godt over 100 kg i knebøy flere ganger i uka og jeg husker ikke sist jeg var støl. 

Anonymkode: f81cf...882

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...