Wonders Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 (endret) Er det noe vits å være medlem? Etter det første kjøper på noen prosent avslag vurderer jeg å melde meg ut. Finner ikke noe info om hvor mye % avslag man får pr. gang man handler. Er medlem i Kapahl også og synes man må handle for mange tusen kr før man får ett par sokker til 30kr på kjøpet, noe jeg synes er unødvendig. Og på Lindex får man ikke en gang rabatten sin om man ikke har med kortet sitt. Er dere fornøyd med vilkårene? Endret 22. november 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Jeg har 13000p på hm. Man kan få gratis frakt, og en del prosent avslag på en vare. Det kostet ingenting å være medlem. Er medlem på kicks også, gold. Og der får jeg masse avslag, og rabatter. Og diverse 25,- - 50,- kroner avslag. På KappAhl er får man Coop poeng. Mer medlem av flere, vita, apotel1, trumf, Coop osv. Jeg tenker at alle monner drar. Det er noen kroner spart. Og så lenge det ikke koster å være medlem, bortsett fra Coop som koster 300,- som er en èngangs sum, og hvor man får pengene tilbake ved oppsigelse, ser jeg ikke èn dårlig grunn til å ikke være medlem. På KID for eksempel er jeg medlem, der var det 50% på hele kjøpet ved innmeldelse. På det kjøpet sparte jeg 1500,- på en på dyne og pute til 3000,- det kostet ikke noe og det var kun èn telefon for å melde seg ut. (Jeg handler ikke så ofte der) Anonymkode: 81708...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå