Gå til innhold

BLACK FRIDAY, hvor billig blir det egt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært på black friday og handlet, noen som kan fortelle meg hvor billig ting blir?

Har de tilbud på mobiler osv også? Blir det for mange mennesker i butikkene at det blir lang kø? 

Hva har de tilbud på?

hvis en bukse koster 400kroner kan jeg få det til 200 foreksempel eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Nera skrev:

Aldri vært på black friday og handlet, noen som kan fortelle meg hvor billig ting blir?

Har de tilbud på mobiler osv også? Blir det for mange mennesker i butikkene at det blir lang kø? 

Hva har de tilbud på?

hvis en bukse koster 400kroner kan jeg få det til 200 foreksempel eller?

Sjekk Elkjøp,fikk nettopp 1000 kr i avslag på Iphone 6s, utsolgt på nettlageret ( de gikk fort ) men skal visst være mulig å få fatt i enkelte butikker.

Tilbudene varierer veldig, bare å følge med aviser eller søke opp på nett.

Anonymkode: 2ac70...304

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk Elkjøp,fikk nettopp 1000 kr i avslag på Iphone 6s, utsolgt på nettlageret ( de gikk fort ) men skal visst være mulig å få fatt i enkelte butikker.

Tilbudene varierer veldig, bare å følge med aviser eller søke opp på nett.

Stemmer, 1k avslag her og. Thnakkuuu

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nera skrev:

Stemmer, 1k avslag her og. Thnakkuuu

Fikk du tak i en i-phone?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk du tak i en i-phone?

Står at det er 1k avslag på iPhone 6s, synd det ikke var noe avslag på iPhone x, det er den jeg vil ha, så har ikke kjøpt noe enda.

Skrevet
1 minutt siden, Nera skrev:

Står at det er 1k avslag på iPhone 6s, synd det ikke var noe avslag på iPhone x, det er den jeg vil ha, så har ikke kjøpt noe enda.

Oki, bare å følge med. komplett.no?

Har ikke søkt der da, men kan jo være :) Good luck.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oki, bare å følge med. komplett.no?

Har ikke søkt der da, men kan jo være :) Good luck.

Thx

Skrevet (endret)

Må minne om at vi er på avdeling for klær og mote. Ikke teknologi. 

Har ikke sett mer enn max 30% på klær og sko. Ikke noe av betydelig salg, som gjør at det ikke telles som black friday. For at jeg skal se to ganger må det være 60% og oppover. 

Opplever butikker legger ut det de ikke fikk solgt i sommer/høst og det er ikke bra deal. 

Endret av Wonders
  • Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Wonders skrev:

Har ikke sett mer enn max 30% på klær og sko. Ikke noe av betydelig salg, som gjør at det ikke telles som black friday. For at jeg skal se to ganger må det være 60% og oppover.

Indiska på Strømmen pleier å ha 50% på alt fram til kl. 10. Det er det billigste jeg har sett av salg på ordinære varer under Black Friday.

Skrevet

Jeg har sett 70% på en lokalbutikk og 50% men det var på vita. Men jeg nekter å ta turen til kjøpesenterne idag, så kan ikke uttale meg for hva de har der.. Det er sikkert som å være sild i tønne. Og det orker jeg ikke.

Men for guds skyll: sjekk prisjakt eller lignende sider som sammenligner priser OG viser deg historikk over prisen og se om de har skrudd opp. For hvem vet? kanskje det lønner seg og vente til nyåret.

Skrevet

Er det noen som har vært på byporten (Oslo) idag, og vet om Companys har mye på tilbud? Har veldig lyst på en bestemt skjorte fra Inwear, men synes den er for dyr på fullpris. 

Skrevet

Jeg fikk vintersko til 25% avslag, et par jeg har sett på en stund. Har prøvd å slite på de gamle fjerde sesong på rad, men innså at det nytter ikke lenger. 

Anonymkode: e14ac...ac7

Skrevet

Her i Trondheim er det ganske lite folk i byen med tanke på at det er black friday. Mer folk enn vanlig, men langt i fra kaotiske tilstander, så de som bor i Trondheim og ikke liker store folkemengder kan godt ta seg en tur til sentrum. I Trondheim er det toilldagen som gjelder, da er det store tilbud, men da er det også kaotiske tilstander. 

Kjøpte joggesko på en sportsbutikk til 300,- 

Anonymkode: 9e98b...d98

Skrevet

Dessuten trenger en ikke å bevege seg utenfor døren da tilbudene gjelder for nettbutikkene også, så veldig greit å slippe å dra til byen for å handle. 

Skrevet

Fikk 40 % på undertøy på Change i morges. Synes det var en god deal. Tenker å nettshoppe litt julegaver i kveld. Mange butikker reklamerer jo med "Opptil 70% rabatt", men "opptil" sier jo egentlig svært lite og er egentlig bare et sleipt triks for å få deg inn i butikken og kjøpe ting med 0-25% rabatt. 

Anonymkode: 65bff...3de

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk 40 % på undertøy på Change i morges. Synes det var en god deal. Tenker å nettshoppe litt julegaver i kveld. Mange butikker reklamerer jo med "Opptil 70% rabatt", men "opptil" sier jo egentlig svært lite og er egentlig bare et sleipt triks for å få deg inn i butikken og kjøpe ting med 0-25% rabatt. 

Anonymkode: 65bff...3de

Ja, dette med "opptil 70% rabatt" er utspekulert. Det viser seg ofte at det bare er få varer som har gått ned så mye i pris, ubetydelig varer. Men det er derimot mange butikker som har 25% på hele butikken eller flere av varene, men da er det ikke verdt det for min del. Sånne tilbud er ikke noe big deal, og jeg ser ikke vitsen med å hype opp "black friday" når du får varer som har gått ned så lite i pris. Det er dog noen få butikker som har gode tilbud fra 07-09, men da er det snakk om 2 timer. Du må stå opp grytidlig på en fredag før du skal på jobb for å stille deg i kø for å handle. Nei, ellers takk. Jeg har fri fra jobb i dag, men jeg gidder likevel ikke å stå opp så tidlig for en rekke én butikk som har tilbud på 60% på noen utvalgte jakker i 2 timer, de informerte heller ikke hvilke jakker det var snakk om. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette med "opptil 70% rabatt" er utspekulert. Det viser seg ofte at det bare er få varer som har gått ned så mye i pris, ubetydelig varer.

Hehe, ja! Og på nett er det ofte vanskelig å sile ut de få varene som er på 70%, fordi det finnes ikke innstillinger for å fjerne 95% av de andre varene som kanskje bare er på 10% salg.

Anonymkode: e14ac...ac7

Skrevet

Kjøpte dunparka satt ned 30%. Ikke akkurat århundrets kupp, men det var digg å få den 1600 kr billigere. Skulle ha denne jakka uansett. 

Anonymkode: a3f3b...635

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...