AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Synes du selv at du ser bra ut når ansiktet ditt er helt 100% avslappet og uten mimikk? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv synes jeg ser direkte stygg ut når jeg ser meg selv i speilet samtidig som jeg slapper helt av i ansiktet. Føler jeg ser sur/streng/sint/død ut når jeg er avslappet/alvorlig, men er ellers sånn rimelig fornøyd med utseendet mitt når jeg f.eks. smiler eller bare har en god dag og føler meg generelt glad. Er dette normalt? Anonymkode: d4385...799
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #2 Skrevet 22. november 2018 Jeg har det på akkurat samme måte 😕 Anonymkode: bbeb4...165
Meadow Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Resting bitch face her! Ser litt sliten og sur ut, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 Samme her. Ligger i genene, alle ser like misfornøyde ut, hengende munnviker og i det hele tatt Anonymkode: 59d7a...7e8
annebanane Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Ser helt grei ut. Ikke stygg iallefall, men en blanding av overrasket og resting bitch face. Overrasket i øye-partiet og småsur i kjeften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå