AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 Glemte å skrive at det er med Ving, og på samme hotel Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Ring ving og spør Anonymkode: 4ecfe...e64 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 GC= Gran Canaria Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ring ving og spør Anonymkode: 4ecfe...e64 Tviler de er åpne nå.. Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler de er åpne nå.. Anonymkode: dc158...150 Grunnen til at vi ønsker det er fordi all inclusive er over 1500 kr dyrer i romjula, og uka etterpå er det vanlig pris. Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Prøvd å google uten hell. Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Reist med ving til gc i år og vi hadde all inclusive en uke og ingenting den andre uka. Vi bestilte den ene uka via nett Anonymkode: 5b257...4c3 1
Chablis Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Ja det er mulig. Men da kjøper du all inclusive når du kommer ned på hotellet og ikke via ving. Vi gjorde dette, bestilte uten all inclusive men når vi kom ned så syntes vi det virket praktisk med all inclusive så da bare kjøpte vi det i resepsjonen for de gjenværende dagene. Dette var også billigere enn hva det hadde blitt via ving. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, Elektra skrev: Ja det er mulig. Men da kjøper du all inclusive når du kommer ned på hotellet og ikke via ving. Vi gjorde dette, bestilte uten all inclusive men når vi kom ned så syntes vi det virket praktisk med all inclusive så da bare kjøpte vi det i resepsjonen for de gjenværende dagene. Dette var også billigere enn hva det hadde blitt via ving. Takk for ordenlig svar Så hvis jeg forstår deg rett,så er det slik at når man har bestilt en reise på 2 uker, kan man ikke velge via ving å ha for bare en uke, man MÅ ta begge uker..? Anonymkode: dc158...150
Chablis Skrevet 21. november 2018 #11 Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for ordenlig svar Så hvis jeg forstår deg rett,så er det slik at når man har bestilt en reise på 2 uker, kan man ikke velge via ving å ha for bare en uke, man MÅ ta begge uker..? Anonymkode: dc158...150 Det vet jeg ingenting om da vi bestilte uten all inclusive. Men siden det er uke 2 dere vil ha all inclusive så er det liksom ikke om å gjøre at det må være på plass i øyeblikket dere ankommer, så jeg hadde bestilt det der nede på hotellet, dette er sannsynligvis billigere også (vi fikk avslag på 20%) Og for alt du vet, så er all inclusive tilbudet på deres hotell ganske dårlig så dere ønsker det kanskje ikke allikevel når dere har sett det med egne øyne. Vi var heldig med vår og kjøpte det mest for at barna kunne hente seg brus, is og mat akkurat når de ville, noe som var spesielt praktisk med en liten en med dårlig matlyst i varmen så når han var sulten var det bare å skynde seg å få i han noe.. Men, jeg har hørt mange som har vært misfornøyd med all inclusive på sitt hotell, med dårlig mat og dårlig utvalg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #12 Skrevet 21. november 2018 11 minutter siden, Elektra skrev: Ja det er mulig. Men da kjøper du all inclusive når du kommer ned på hotellet og ikke via ving. Vi gjorde dette, bestilte uten all inclusive men når vi kom ned så syntes vi det virket praktisk med all inclusive så da bare kjøpte vi det i resepsjonen for de gjenværende dagene. Dette var også billigere enn hva det hadde blitt via ving. Hva kostet denne ferien ? Altså hotell m all inc og fly ? Anonymkode: 86a2c...7d3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #13 Skrevet 21. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: dc158...150 Last ned ving appene. Der kan du gå inn og styre hva du ønsker å kjøpe ekstra, eller via min side på ving. Dette har du fått melding om når du bestilte billettene dine. Ving svarer ikke på spørsmål via kvinneguiden. Hvilket hotell du skal være på er avgjørende for tilvalgene dine. Men du skal vel gjerne være på Sunving i Arguineguin? Anonymkode: f3c1e...c73 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #14 Skrevet 21. november 2018 4 minutter siden, Elektra skrev: Det vet jeg ingenting om da vi bestilte uten all inclusive. Men siden det er uke 2 dere vil ha all inclusive så er det liksom ikke om å gjøre at det må være på plass i øyeblikket dere ankommer, så jeg hadde bestilt det der nede på hotellet, dette er sannsynligvis billigere også (vi fikk avslag på 20%) Og for alt du vet, så er all inclusive tilbudet på deres hotell ganske dårlig så dere ønsker det kanskje ikke allikevel når dere har sett det med egne øyne. Vi var heldig med vår og kjøpte det mest for at barna kunne hente seg brus, is og mat akkurat når de ville, noe som var spesielt praktisk med en liten en med dårlig matlyst i varmen så når han var sulten var det bare å skynde seg å få i han noe.. Men, jeg har hørt mange som har vært misfornøyd med all inclusive på sitt hotell, med dårlig mat og dårlig utvalg. Ikke sant Jeg vet at man ikke kan bestille via ving frokost bare for 1 person når det er flere på rommet. Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #15 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kostet denne ferien ? Altså hotell m all inc og fly ? Anonymkode: 86a2c...7d3 Spørs hvilket hotell du velger Anonymkode: dc158...150 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #16 Skrevet 21. november 2018 13 minutter siden, Elektra skrev: Ja det er mulig. Men da kjøper du all inclusive når du kommer ned på hotellet og ikke via ving. Vi gjorde dette, bestilte uten all inclusive men når vi kom ned så syntes vi det virket praktisk med all inclusive så da bare kjøpte vi det i resepsjonen for de gjenværende dagene. Dette var også billigere enn hva det hadde blitt via ving. Det er absolutt ikke mulig på alle ving hotellene nei. Når et visst antall hotelgjester har bestilt ulike matpakker så er det fullt. Der er alltid flere hotelrom enn mulige mattilvalgspakker. Mat blir gjerne raskt utsolgt, særlig på enkelte hoteller, les Sunvinghotellene. Anonymkode: f3c1e...c73
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #17 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Last ned ving appene. Der kan du gå inn og styre hva du ønsker å kjøpe ekstra, eller via min side på ving. Dette har du fått melding om når du bestilte billettene dine. Ving svarer ikke på spørsmål via kvinneguiden. Hvilket hotell du skal være på er avgjørende for tilvalgene dine. Men du skal vel gjerne være på Sunving i Arguineguin? Anonymkode: f3c1e...c73 Vi bor på et ikke all inclusive hotell, men man kan bestille det om man ønsker, jeg vet veldig godt Ving ikke sitter på kg å svarer, men det kan jo hende at det er andre reisende som vet..? Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #18 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt ikke mulig på alle ving hotellene nei. Når et visst antall hotelgjester har bestilt ulike matpakker så er det fullt. Der er alltid flere hotelrom enn mulige mattilvalgspakker. Mat blir gjerne raskt utsolgt, særlig på enkelte hoteller, les Sunvinghotellene. Anonymkode: f3c1e...c73 på det hotellet er det bliigere å bestille via ving, men vi skal bare være der en uke, spør på vegne av noen andre.. Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #19 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt ikke mulig på alle ving hotellene nei. Når et visst antall hotelgjester har bestilt ulike matpakker så er det fullt. Der er alltid flere hotelrom enn mulige mattilvalgspakker. Mat blir gjerne raskt utsolgt, særlig på enkelte hoteller, les Sunvinghotellene. Anonymkode: f3c1e...c73 Hvordan da? Begrenset med hvor mange gjester som kan være i resturanten? Anonymkode: dc158...150
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #20 Skrevet 21. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reist med ving til gc i år og vi hadde all inclusive en uke og ingenting den andre uka. Vi bestilte den ene uka via nett Anonymkode: 5b257...4c3 Så ikke det svaret, takk. Så det kom opp at du kunne velge den ene uka? På oss kommer det bare opp for begge ukene, ikke bare dene ene.. Anonymkode: dc158...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå