GÃ¥ til innhold

Gratissex med horer

Anbefalte innlegg

Skrevet

😕Jeg har ved noen anledninger i mitt liv fått tilbud om sex uten å betale fra noen horer.

Jeg lurer på om dette gjør meg til en slags horekunde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite troverdig historie, og søkt problemstilling. Prøv på ny.

Anonymkode: 43f63...73b

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite troverdig historie, og søkt problemstilling. Prøv på ny.

Anonymkode: 43f63...73b

Det er ikke en historie. Det er tre. Jeg kødder ikke!

Skrevet

Det har jeg også opplevd (Regner med at planen var å rane meg)..
Hor er det jo om dere ikke er gift, men kunde er du ikke om du ikke betaler. Men problemet er at du ikke blir trodd på at du ikke betalte, og må ta din straff.

Skrevet

kjører vell samme tatikk som pushere da.. først litt varer gratis, og så sitter du i saksa - blir avhengig og da blir det dyrt  :):):)

Anonymkode: cba49...e4e

• Liker 2
Skrevet

De kan jo ikke være på jobb hele tiden? Det finnes vel regler for overtid og sånt.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

De kan jo ikke være på jobb hele tiden? Det finnes vel regler for overtid og sånt.

Seff......ler så jeg griner

Skrevet
6 minutter siden, visp skrev:

Det har jeg også tenkt på! Kan det hende noen horer er arbeidsnarkomane slik at de jobber gratis overtid?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mons skrev:

Det har jeg også tenkt på! Kan det hende noen horer er arbeidsnarkomane slik at de jobber gratis overtid?

Eller kanskje de bare øver seg i fritida? 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Mons skrev:

Tror heller det er rekreasjon. Alle har godt av balanse mellom jobb og fritid og de har vel de samme hobbiene som resten av oss:)

Skrevet

Nå har jeg virkelig behov for at noen skjeller meg ut som horekunde. Vær så snill!:duskedame:

Skrevet
4 minutter siden, Mons skrev:

Nå har jeg virkelig behov for at noen skjeller meg ut som horekunde. Vær så snill!:duskedame:

:raven:

Skrevet
3 minutter siden, Mons skrev:

Jeg synes det er mer grunn til å skjelle deg ut for at du har så dårlig HMS når du kjører snøfres! Skam deg! :opplyser:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Jeg synes det er mer grunn til å skjelle deg ut for at du har så dårlig HMS når du kjører snøfres! Skam deg! :opplyser:

Takk, men jeg synes det var en fattig trøst. Ok , jeg kan skamme meg litt, bare litte grann for lite politisk korrekte utsagn og HMS, men noen ganger er det bare så godt med en utblåsing, som lett kan forveksles med utløsning... og ikke bruke greip.😜

• Liker 1
Skrevet

I Oslo eller? 😜

Anonymkode: da1e3...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...