Gå til innhold

Bestevenninna mi bryr seg ikke? Jeg er TANTE!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det normalt at min aller aller nærmeste bestevenninne ikke bryr seg litt engang om at jeg har blitt tante for første gang? Noe som faktisk er VELDIG stort for meg... Når jeg sa det fikk jeg liksom INGEN respons. Har prøvd å si det flere ganger, men det virker som om hun ikke kunne brydd seg mindre. Føler kanskje at jeg overreagerer?

Endret av ulven298
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Noen er bare sånn, klarer ikke å føle glede på andres vegne.

Gratulerer som nybakt tante :blomst:

Skrevet

Har du snakket om det i ni måneder kanskje, så hun er sånn greit lei nå? 

Anonymkode: 37e28...c77

• Liker 31
Skrevet

Nei det var da uvanlig. En bestevenninne skal bli glad på dine vegne når det skjer deg noe fint!

Ikke la hu ødelegge gleden din hvertfall. Du har mye koselig i vente nå😍 gratulerer så mye,tante😀

Skrevet

Stort for deg å bli tante, men med mindre venninnen din kjenner søsteren/broren din (den som har fått unge) er det vel ikke noe som egentlig berører henne. Før du selv ble tante, hadde ud da genuint kjent glede på hennes vegne om rollene var bytta om? For noen som ikke selv har egne bar, selver tante, eller generelt elt glad i småbarn er det ikke ne situasjon man lett kan kjenne seg igjen i

• Liker 37
Skrevet

En tante er vel ikke like viktig som mor / far da...    

Anonymkode: dfa62...b79

• Liker 7
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hadde du blitt mor - ser den, big deal. Tante? Ikke interessant. Men om hun ser at du er entusiastisk krever det ikke mye kalorier å smile å gratulere. 

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Noen er bare sånn, klarer ikke å føle glede på andres vegne.

Gratulerer som nybakt tante :blomst:

Tusen takk❤️

Føler bare det er så rart siden vi har vært bestevenner i utroolig mange år, men så får jeg ikke noe respons på noe som faktisk betyr ganske mye for meg. Hun hadde ikke trengt å si MASSE, men hun kunne hvertfall sagt «gratulerer» eller noe lignende?

Det gjør meg bare trist at hun ikke sier noenting, mens andre av vennene mine som ikke er like gode venner med meg viser respons.

Kan jeg ta det opp med henne?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En tante er vel ikke like viktig som mor / far da...    

Anonymkode: dfa62...b79

Nei det er ikke like viktig men når jeg virker glad for det, og søssteren min har født er det vell ikke rart jeg vil ha litt reaksjon?

• Liker 1
Skrevet

Da mi yngste ble tante i en alder av 20 var hun så stolt. Hun sa at det eneste hun ville var å snakke om og skryte av denne lille nevøen sin. Så sier hun "men ingen er jo interessert i å høre på det, så jeg må jo bare ta meg sammen" 
Kanskje venninnen din syntes det var koselig første gang du fortalte det :)

Anonymkode: 5f886...e0c

• Liker 5
Skrevet

Jeg sier ikke st hun trenger og si så syyykt masse... sier bare at hu kan si «gratulerer» istedenfor å bare si «ja» når jeg har sagt det.

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er jævlig dårlig, spesielt om du har fortalt at du har blitt tante. Veldig normalt å gratulere osv. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da mi yngste ble tante i en alder av 20 var hun så stolt. Hun sa at det eneste hun ville var å snakke om og skryte av denne lille nevøen sin. Så sier hun "men ingen er jo interessert i å høre på det, så jeg må jo bare ta meg sammen" 
Kanskje venninnen din syntes det var koselig første gang du fortalte det :)

Anonymkode: 5f886...e0c

Jeg har ikke fortalt noe mye fordi det virker ikke som hun vil høre... 

jeg sier ikke at de må ha noe stor WOW reaksjon, men bare en liten gratulerer...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slapp nå av. Du er blitt tante. Flott det, men ikke mas på venninna de om det. Er jo noe som er så normalt i livet at folk blir ikke hysterisk og gratulerer som om det er du som har fått barn. Joda hun kunne sikkert gratulert deg, men det hjelper ikke å tvinge henne til det og mase om det. Ikke du som har fått barn her. 

Endret av Kvelertak
Skrevet

Jeg mener overhodet ikke at hun skal snakke masse om at jeg har blitt tante og hvor glad hun er for det. Jeg mener bare at hun kan si gratulerer elns...?

Jeg har ikke snakket noe om det nesten at jeg skal bli tante, så jeg har ikke mast hull i hodet på noen. Jeg nevnte det da jeg fikk vite at Søssteren min var gravid, og to ganger når babyen ble født. Ikke noe mer enn det.

Hun har liksom alltid vært min nærmeste, så forventet liksom en «gratulerer» eller noe lignende, ikke noe mer enn det.

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Kvelertak skrev:

Slapp nå av. Du er blitt tante. Flott det, men ikke mas på venninna de om det. Er jo noe som er så normalt i livet at folk blir ikke hysterisk og gratulerer som om det er du som har fått barn. Joda hun kunne sikkert gratulert deg, men det hjelper ikke å tvinge henne til det og mase om det. Ikke du som har fått barn her. 

Jeg maser vell ikke om jeg sier ifra om hva jeg synes? Jeg vil ikke si at hun skal bli hysterisk og lage en stooor sak ut av at jeg er blitt tante.. alt jeg vil ha er en liten reaksjon. Jeg tvinger ingen til noenting her.

• Liker 1
Skrevet

Lik denne kommentaren om di er imot at jeg skal si noe til henne... 

(bare husk at dette er minn aller aller nærmeste)

• Liker 42
Skrevet

Lik denne kommentaren om du mener jeg bør snakke med henne.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...