Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg traff en fantastisk fyr for noen måneder siden, vi er nå nylig kjærester. Når vi begynte å holde på så kom plutselig en venninne av meg ut med at hun var forelsket i han og ikke ville at vi skulle holde på. Jeg er ikke sååå nær henne. meg og han falt hardt for hverandre så vi valgte å fortsette, men holde en lav profil. Den siste måneden har hun begynt å date en flott fyr og virker som om det går veldig bra. 

Men da vi nå nylig kom ut med det at vi er sammen, så klikket det for henne. Hun vil ikke ha noe med meg å gjøre lenger... vil ikke prate og løse ting. jeg skjønner det kan være vanskelig for henne. Men vi er i samme vennegjeng, det gjør det vanskelig for alle. Og hu og han har aldri hatt noe på gang. De var bare venner... Jeg skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre. 

På en måte så føler jeg at jeg har tatt så utrolig mye hennsyn de siste månedene. Kan ikke forklare så mye her, men har vært en del drama og ordne opp i. Men vi er alle voksene (33), burde vi ikke få lov å være sammen nå liksom.

Kan ikke våre følelser for hverandre bli tatt hennsyn til også?

Anonymkode: f6005...dcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, tanken har slått meg

HI

Skrevet

Hun virker ikke særlig voksen, når hun ikke klarer å være glad på dine vegne

Anonymkode: b5026...0d8

• Liker 2
Skrevet

Takk, trengte å få litt backup. Trodde det var noe galt med meg. Hu får støtte av noen av venninnene våre. Sårt

HI

Skrevet

Er du sikker på at det er han hun vil ha? Kanskje raseriet kommmer av at det du som nå ikke lenger er tilgjengelig. Har du tenkt på det? Kanskje du skal inivtere henne med på spa-helg bare dere to og "snakke" om det?

Anonymkode: f1802...e9a

• Liker 2
Skrevet

Det er jo hun som er sprø her, hun må bare takle dette uten å lage dramatikk. Hva sier daten hennes til oppførselen?

Anonymkode: c2e6b...bdd

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg traff en fantastisk fyr for noen måneder siden, vi er nå nylig kjærester. Når vi begynte å holde på så kom plutselig en venninne av meg ut med at hun var forelsket i han og ikke ville at vi skulle holde på. Jeg er ikke sååå nær henne. meg og han falt hardt for hverandre så vi valgte å fortsette, men holde en lav profil. Den siste måneden har hun begynt å date en flott fyr og virker som om det går veldig bra. 

Men da vi nå nylig kom ut med det at vi er sammen, så klikket det for henne. Hun vil ikke ha noe med meg å gjøre lenger... vil ikke prate og løse ting. jeg skjønner det kan være vanskelig for henne. Men vi er i samme vennegjeng, det gjør det vanskelig for alle. Og hu og han har aldri hatt noe på gang. De var bare venner... Jeg skjønner ikke hva mer jeg kan gjøre. 

På en måte så føler jeg at jeg har tatt så utrolig mye hennsyn de siste månedene. Kan ikke forklare så mye her, men har vært en del drama og ordne opp i. Men vi er alle voksene (33), burde vi ikke få lov å være sammen nå liksom.

Kan ikke våre følelser for hverandre bli tatt hennsyn til også?

ER ikke ditt problem det at hun har problemer med ditt nye forhold.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo hun som er sprø her, hun må bare takle dette uten å lage dramatikk. Hva sier daten hennes til oppførselen?

Anonymkode: c2e6b...bdd

Han vet det ikke. Han er ikke i gjengen vår

HI

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det er han hun vil ha? Kanskje raseriet kommmer av at det du som nå ikke lenger er tilgjengelig. Har du tenkt på det? Kanskje du skal inivtere henne med på spa-helg bare dere to og "snakke" om det?

Anonymkode: f1802...e9a

Haha, det er jeg helt sikker på. Vi har bare kjent hverandre i et og et halvt år. Hun har kjent han i ti. Uansett, hun vil ikke snakke med meg lenger. Frosset meg ut...

HI

Skrevet

Sjalu er noe annet. Her synes hun du er en f**te fordi du fortsatte med typen selv om hun sa hun synes det var kjipt. DU tok et valg før dere var kjærester om å kjøre på og drite i venninna, da får du tåle konsekvensene. Det er tydelig at du har gjort noe du ikke synes er greit når du holder forholdet skjult i lang tid. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er jeg helt sikker på. Vi har bare kjent hverandre i et og et halvt år. Hun har kjent han i ti. Uansett, hun vil ikke snakke med meg lenger. Frosset meg ut...

HI

Bra! Du skjønner vel at dere ikke kan være venninner nå? 

Skrevet

Jeg var bare 14 år så det er jo bare barnegreier, men jeg hadde også en venninne som ble sammen med en gutt jeg likte. Jeg ble lei meg men kom over det, slik er det bare. At hun klikker og sa du må holde unna han er jo barnslig. Best å kutte henne ut.

Anonymkode: 6bf46...7d4

Skrevet
15 timer siden, FrodeF skrev:

Sjalu er noe annet. Her synes hun du er en f**te fordi du fortsatte med typen selv om hun sa hun synes det var kjipt. DU tok et valg før dere var kjærester om å kjøre på og drite i venninna, da får du tåle konsekvensene. Det er tydelig at du har gjort noe du ikke synes er greit når du holder forholdet skjult i lang tid. 

Ville du tatt hensyn til en fyr som du ikke var en nær venn med, men bare med i samme gjeng med, som aldri hadde hatt sjanse på ei dame han hadde kjent i ti år, mens du hadde sjanse på henne fra dag en? 

Skrevet

Føler at det ligger noe bak het som vi ikke vet. Hvor mye vet du, TS, om forholdet hennes til typen din?

Anonymkode: d9109...daf

Gjest andysowhat
Skrevet (endret)

Gratulerer du har fått et dilemma. En av verdens mange konflikter. Jeg ville ha anbefalt å gjøre det som er best for folk flest i situasjonen. 

Denne mannen som hun jenta er interessert i, er ikke tydelig intressert tilbake. Dette er så klart vondt men det beste er at man får insett det, sånn at man kan gå videre med livet.

for deg høres det ut som om du er interessert i personen du er sammen med. Når du er interessert i noen, så skjuler du ikke eller gjemmer den informasjonen. Du står opp for det du mener, og hver stolt over det du har oppnådd med denne personen. Det å oppnå dype relasjoner er ikke hverdagsliv i egen bakgård.

Når det kommer til denne gubben, så syns jeg han har vært for snill som har gått med på å skjule forholdet deres. Men for å være ærlig så gjør det han litt tafatt å gjømme seg i skygger. Du burde hjelpe mannen din til å lære seg hvordan han står opp for for deg og segselv og det han mener er best. Hjelpe hverandre i å fjerne trusler som denne personen som har vært «hemmelig» forelsket. Isteden for å akseptere og skjule hendelsen.

Dette vil fort sikre det slik at du fjerner kaos i fra livet ditt, og sikre at du ikke lever et liv basert på løgner og skjulte intensjoner...

Lykke til!

Endret av andysowhat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...