Gjest Anonym Bruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Opplever du noen gang å få tilbakemeldinger om ditt utseende ? Hvor på en skala ifra 1 > 10 forstiller du deg folk flest har om ditt utseende ?
LeneXCII Skrevet 21. november 2018 #2 Skrevet 21. november 2018 8-9, (noen hatere vil uansett si 1-2...)
Miramira95 Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 (endret) Jeg kan si ganske sikkert 7-8. For de som liker min type, vel og merke. Endret 21. november 2018 av Miramira95
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Om man er fornøyd med eget utseende er noe helt annet enn om man føler seg likt Anonymkode: d93af...9b4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Er fornøyd med eget utseende ja. Om jeg er nybarbert tror folk jeg er helt ned i 20 år, og mange blir sjokkert når de hører jeg er 35. Takker en kombinasjon av gode gener, at jeg alltid har trent, og spist sundt. Tror de fleste ser på meg som kjekk, men alt kommer ann på smak. Anonymkode: ebe07...00a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 Stort sett fornøyd selv. Veeeldig fornøyd med kroppen. Anonymkode: 83aaa...b4c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 Er fornøyd med speilbildet mitt, men ikke speilvendt (som jeg faktisk ser ut i virkeligheten). Anonymkode: 1ccc0...db9 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Jeg opplever sjeldent å få tilbakemeldinger fra andre, men noen påstår at de synes at jeg er pen. Jeg synes det er vanskelig å vite hvordan andre ser meg, men vil vel tippe 3-5 om jeg skal sette meg selv på en skala. Hvis jeg sammenligner meg med andre som mange synes er pen så tror jeg at det stemmer. Anonymkode: 9f4c1...6de
Hillbill Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 Får tilbakemelding om at jeg ser bra ut i forhold til alderen. Er fornøyd med det 😊
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 Jeg er ok+ fornøyd. Men aner faktisk ikke hvor jeg ville vært på en skala, hvis jeg skal dømme utifra eksene til menn jeg har hatt så har alle de damene vært pene, så med mindre alle har nedgradert så er jeg nok ok å se på. Anonymkode: 8de76...f16
Mons Skrevet 21. november 2018 #11 Skrevet 21. november 2018 Jeg har kun vært sammen med tiere. Selv ser jeg vel mest ut som et spørsmålstegn.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #12 Skrevet 21. november 2018 Jeg føler meg vel med meg selv. Jeg tenker at andre tenker at jeg nok er temmelig midt på treet verken det ene eller det andre. Før var jeg visst aldeles nydelig og det var uhyre slitsomt med all det maset. Jeg har alltid fått høre at jeg har silkeglatt og nydelig hud, utrolig vakre øyne med en unik grønnfarge og et vakkert smil.. Nå har jeg fått psoriasis kronisk eksemsykdom og dermed også bruker NULL sminke (pleide bare bruke mascara) da huden reagerer dårlig både på sminke og sminkefjerner og har nå endt opp med falske tenner i hele øvre gumme så jeg regner med at det gjør sitt.. I tillegg blir jeg snart 40, er i mitt tredje svangerskap på under 3år, har en startvekt i dette svangerskapet på ca 15kg mer enn de to forrige.. Med små barn er jeg konstant på søvn mangel så jeg ser nok litt mer sliten ut også.. Jeg ser likevel helt gjennomsnittlig ut og har duvende bryster og brede hofter med en smal midje, hoftene gynger lett naturlig og smilet når nesten alltid øynene.. Anonymkode: b2f99...ae7
Fineapple Skrevet 21. november 2018 #13 Skrevet 21. november 2018 Det er forskjellig fra dag til dag, men jeg VET jo innerst inne hvordan jeg ser ut. Dømt ut fra speilbilde og bilder fra ulike vinkler, så vil jeg si at jeg er en attraktiv person. Men ikke superfin! Jeg er helt normalt pen vil jeg si. Langt fra noe som kan kalles perfekt. Har alltid fått høre at jeg har pent ansikt, av en eller annen rar grunn. Er et spesielt kompliment å bare få helt plutselig, men jeg blir jo glad! Jeg skal være fornøyd og takknemlig for det, men for å være helt ærlig er jeg også litt misunnelig på de som får mer dype komplimenter. Får sjeldent noe om personlighet, så jeg prøver å bli mer selvsikker så jeg kan bli sett på som noe «mer». Når jeg først har fått et kompliment om personligheten min så sitter det - jeg husker det og blir glad, mens komplimenter om kropp og utseende ofte blir glemt av. Jeg husker samboer en gang sa at jeg er smart, og jeg husker hvor glad jeg ble av å høre det. At han så noe mer i meg, at han beundret noe mer enn bare et fint ansikt. På en skala vet jeg ikke hva jeg er, eller hva andre synes jeg er. Det er nok ulikt for alle. Ser nok ut som et takras for enkelte, mens noen synes jeg er rålekker. Who knows. Det er øyet som ser. Jeg synes jeg er grei, jeg. Men skal jobbe mer med meg selv, innvendig. Eller, vise det mer. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #14 Skrevet 22. november 2018 7 med klær, 10 uten 😁 Anonymkode: 61fab...bf1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #15 Skrevet 22. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 7 med klær, 10 uten 😁 Anonymkode: 61fab...bf1 Har aldri opplevd at noen er penere naken, enn med klær. Synes alltid folk er finest med litt klær. Anonymkode: 4afe6...60f 1
Carrot Skrevet 22. november 2018 #16 Skrevet 22. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Om man er fornøyd med eget utseende er noe helt annet enn om man føler seg likt Anonymkode: d93af...9b4 Og om andre sier man er pen og man selv syns man ser OK ut er også to helt ulike ting - så hva spør du om egentlig TS? Er du forønøyd med ditt eget speilbilde? Syns du selv du er fin? Syns andre du er fin? Syns andre du ikke er fin mens du selv syns det? Syns andre og du selv at du ikke er OK .... her er mange alternativer basert på HI.. Dessuten tror jeg absolutt alle har noe de mener er negativt med seg selv som andre ikke ser og motsatt..
Missy77 Skrevet 22. november 2018 #17 Skrevet 22. november 2018 Jeg er superfornøyd med utseendet. Får komplimenter stadig vekk. Kanskje en 8-er?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #18 Skrevet 22. november 2018 Nei dessverre . Fått høre 7-8 men ser ikke ut uten sminke og liker ikke mitt "post 30" fjes. Anonymkode: 7c9a8...885
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #19 Skrevet 22. november 2018 Noen dager. Andre dager absolutt ikke. Har hatt menn etter meg hele livet og har vært hatet av mangen jenter. Hjelper ikke. Klarer ikke helt å se det selv desverre. Henger meg opp i feil hele tiden og har en del komplekser. Er ikke perfekt. Har småfeil. En 7 føler jeg. Heldig dere som er fornøyd. Kunne ønske jeg var det. Anonymkode: 03896...bb0
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #20 Skrevet 22. november 2018 Når jeg ligger naken på et saueskinn foran peisen, bena rett opp mens jeg leker med en av brystvortene og setter det slørete blikket på min partner mens jeg lager trutmunn...... Da er jeg uimotståelig! - overvektig mann 52 år 😘 Anonymkode: 0963b...e12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå