AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1 Skrevet 21. november 2018 Søsteren min skal flytte inn i drømmehuset i januar, så jeg kan tenke meg at det siste hun ønsker seg er mer ræl å flytte på. Tenkte derfor at en fin julegave kanskje kunne være en liten eske med ting det er kjekt å ha i forbindelse med flyttingen. Tenker litt nødproviant og praktiske ting som man aldri finner når man trenger det. Tusj og skrutrekker f.eks. Hva kunne man ha putta i en sånn eske tenker du? Jeg trenger litt tips. Anonymkode: fc69e...e17
TeamWP Skrevet 21. november 2018 #3 Skrevet 21. november 2018 Sånn pakketeipdings... sånn som du setter teiprullen på,aner ikke hva det heter🤭dét sparer mye styr med teiping av esker😀 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Pakketeip gavekort på en pizzasjappe sprittusjer Snop Hammer Anonymkode: 63fd3...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 pakketeip søppelsekker unbrakonøkler sjokolade Anonymkode: 5ef50...0df
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 - skrujern der du kan bytte bitt - bobleplast(med mindre de har pakket alt av glass osv) - øl - små poser til å putte skruer til eventuelle ting som må demonteres, ledninger osv i Anonymkode: 6a8c4...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå