Gå til innhold

Er du kun opptatt av farge og denier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sort eller hudfarget? En mengde tråder. Jeg tenker da på strømper til selskap og ikke hverdags.

Hva med utseende. Altså hvordan strømpen ser ut? Der er det store forskjeller.

Hvorfor er det så få som bryr seg eller skriver om dette?

Anonymkode: 42fb1...18a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er opptatt av den er så tynn som mulig og at den matcher hudtonen min.  Jeg har brukt en halvmatt en i 15 denier fra Lindex til 49 kr i åresvis. Gidder ikke bruke mer penger på noe som kan rakne etter 5 minutter.  De har en på 5 denier også men den rakner bare du ser hardt på den.  20 denier bruker jeg aldri. 

https://www.lindex.com/no/undertoey/stroempebukser-leggings/stroempebukse/7452931/Halvblank-tights-15-denier/

Skrevet (endret)

Fordi jeg ikke har så mye valg. Jeg er størrelsen over eller rett på xl med lange bein. 

Vil ikke ha en strømpe som rynker seg ved ankelen eller som har en tendens til å rulle nedover. Vil heller ikke ha en stiv strømpe som rakner. Eller som har små feil, ørsmå feil nedover. Da får jeg helt mark. Har alltid med meg ett ekstra par. 

Liker best de som ikke er matte, men som glinser til selskap. Sort eller hudfarget helt etter hva jeg har på meg. 

Hva tenker du selv da, Ts?

Endret av Wonders
Skrevet

Eg synest det mest påfallande er kor mange som er så opphengt i anten svarte eller hudfarga strømper når det finst SÅ mykje anna lekkert der ute. 

Skrevet

Jeg er opptatt av farger ved at jeg sjeldent bruker strømpebukser i hudfarget eller sort. Heldigvis lever jeg i en verden full av farger og ikke i en gammel svart-hvitt film. Når det gjelder denier, bryr jeg mer heller ikke så mye om det, men bruker stort sett tykkere strømpebukser. Tror ikke jeg har noe som er under 50 den. Tynne strømpebukser synes jeg er ubehagelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...